اخبار داغ

سرقت‌هایی که رنگ خون می‌گیرد؛

واکنش‌ها به قتل ورزشکار مستعد زاهدانی/ امنیت؛ مطالبه عمومی مردم سیستان و بلوچستان

واکنش‌ها به قتل ورزشکار مستعد زاهدانی/ امنیت؛ مطالبه عمومی مردم سیستان و بلوچستان
قتل ورزشکار مستعد زاهدانی توسط سارقان تلفن همراه با واکنش هایی روبه رو شد و بسیاری از مردم خواستار امنیت در این کلانشهر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، روز گذشته موضوع قتل یکی از ورزشکاران مستعدد زاهدانی به منظور سرقت تلفن همراه خبر ساز شد، اتفاقی که تازگی ندارد و این روزها از گوشه کنار شاهد اخبار و تصاویر افزایش سرقت در این کلان شهر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

نا امنی هایی که منجر به سلب آسایش مردم این کلان شهر شده است و این روزها جامعه ورزشی این خطه را سوگوار کرد. ماجرا از این قرار بود که علیرضا قیاسی بازیکن تیم والیبال سیستان و بلوچستان پنجشنبه شب مورد حمله سارقان تلفن همراه قرار گرفت و به ضرب چاقو به قتل رسید.

ورزشکاری با اخلاق و مستعد

ابوالفضل چپروا، دبیر هیئت والیبال سیستان و بلوچستان در این باره به خبرنگار ما گفت: این ورزشکار سابقه عضویت در تیم نوجوانان و جوانان زاهدان را در کارنامه خود دارد، وی به عنوان بازیکن تیم والیبال جوانان استان نیز در رقابت های ملی حاضر شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه این ورزشکار در مسیر برگشت به خانه مورد حمله سارقان قرار گرفت که به دلیل مقاومت در برابر آن ها، با ضربات چاقو کشته شد.

چپروا ضمن تسلیت درگذشت این ورزشکار مستعد به جامعه ورزشی استان و خانواده وی، اذعان کرد: موضوع را به فدراسیون و رئیس هیئت منعکس کردیم که پیگیری ها در حال انجام است.

به گفته وی، قیاسی یکی از ورزشکاران خوب، مودب، وقت شناس، علاقه مند، با اخلاق و منتخب سیستان و بلوچستان بود، اهل جنجال نبود اما متاسفانه جای آن در تیم ایستان خالی است که شنیدن این خبر بسیار ناگوار و سخت بود.

جامعه ورزش داغدار شد

در پی این حادثه که باعث تکدر خاطر جامعه ورزشی استان شد، پیام های مختلفی از سوی آن ها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که در همین راستا، ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان نوشت: درگذشت ناگهانی و جانکاه جوان ناکام علیرضا قیاسی، والیبالیست شایسته سیستان و بلوچستان، جامعه ورزش و جوانان به ویژه خانواده والیبال استان را داغدار و عزادار کرد.

وی ضمن عرض تسلیت به دلیل این ضایعه غم انگیز به جامعه والیبال استان و خانواده مرحوم قیاسی ابراز امیدواری کرد: خدواند سبحان روح این ورزشکار با اخلاق استان را با صالحین محشور و به خانواده وی صبر، بردباری و شکیبایی عطا کند.

واکنش کاربران مجازی

در همین راستا کاربران فضای مجازی نیز واکنش نشان دادند، یکی از کابران توییتر نوشت: سیستان و بلوچستان در نزاع خیابانی جزء پایین ترین ها در کشوه اما همین چند ماه، آمار سرقت مسلحانه و حتی نزاع با پلیس افزایش چشمگیری داشته. عجیب آنکه شندیم دلیل کاهش گشت زنی پلیس، به کمبود بنزین است. علیرضا قیاسی والیبالیست استان توسط سارقین به قتل رسید، واقعا این بود امنیت؟
,
,
,
, ورزشکاری با اخلاق و مستعد, ورزشکاری با اخلاق و مستعد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جامعه ورزش داغدار شد, جامعه ورزش داغدار شد,
,
,
,
,
,
, واکنش کاربران مجازی, واکنش کاربران مجازی,
,
,
 
,
  
, ,

‏یکی دیگر از کاربران نوشت: احساس ناامنی از خود ناامنی بدتره. علیرضا قیاسی جوان ورزشکار زاهدانی در خفت گیری کشته شد. امنیت خواسته عمومی همه مردم سیستان و بلوچستانه. چرا باید شرایط جوری
,
,
, ,

‏کابری دیگر نوشت: یک جوری درگیری و قتل بر سر یک موبایل یا کیف قاپی تو سیستان و بلوچستان زیاد شده که من به عنوان یک شهروند با احساس آرامش و با امنیت کامل نمیتونم پامو از خونه بیرون بزارم... چون نمیدونم سالم برمیگردم یانه
 
,
,
,
, ,
کاربری دیگر نوشت: علیرضا قیاسی اولین قربانی سرقت تلفنف همراه در زاهدان نیست، اگر مسئولان امر برای پایان دادن به این ناهنجاری های رو به رشد تدبیری نیندیشند، شاهد قربانیان بیشتری خواهیم بود.
 
,
,
, ,

نمونه ای دیگر از واکنش های کاربران مجازی را نیز در تصاویر زیر می توانید ببینید.
,
,
 
,

 
, ,
,
 
,
, ,

انتهای پیام/
 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه