اخبار داغ

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی خبر داد؛

سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به خراسان‌جنوبی/ افتتاح ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدا و توزیع ۲۶ سری جهیزیه

سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به خراسان‌جنوبی/ افتتاح ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدا و توزیع ۲۶ سری جهیزیه
مقدادی گفت: سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سردار «زهرایی»رئیس سازمان بسیج سازندگی طی هفته جاری به خراسان جنوبی سفر می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین مقدادی دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، گفت: ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نیروهای مسلح و به تبع آن در تمام مجموعه‌ها از جمله بسیج و سپاه از اوایل امسال فعال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خردادماه آغاز تا پایان سال ادامه دارد، افزود: این ویژه برنامه‌ها طی 43 هفته برنامه‌ریزی شده و برنامه‌های متعددی متناسب با هفته‌های تعیین شده در سطح استان اجرا می‌شود.

,

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه علاوه بر عناوین هفته‌های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس هفته‌ای نیز مختص خراسان‌جنوبی مشخص شده، مطرح کرد: ویژه برنامه‌های این هفته از امروز آغاز و تا 21 آذرماه ادامه خواهد داشت.

,

مقدادی اضافه کرد: علت انتخاب این هفته به‌دلیل همزمانی با دومین سالگرد بزرگترین رویداد فرهنگی استان یعنی کنگره ملی دو هزار شهید استان و اجلاسیه‌های ذیل کنگره است و سعی داریم با این مهم هم از آن حرکت عظیم یادآوری شود و هم برنامه‌های غنی اجرا شده، بازنشر شود.

,

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان، گفت: از ابتدای امسال برنامه‌های خوبی در استان اجرا شده و اوج آن در هفته دفاع مقدس شامل برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران به‌صورت زنده و ویدئو کنفرانسی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه اقتدار 40 و غیره بوده است.

,

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه طی هفته جاری 225 عنوان برنامه شاخص و محوری در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: با توجه به گسترش شیوع کرونا اکثر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی خواهد بود و برنامه‌های حضوری نیز با اجتماعات محدود برگزار و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

,

مقدادی از سفر سردار سلیمانی، سردار حزنی و سردار زهرایی به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این سفر 370 پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار 174 میلیارد ریال و 452 کارگاه اشتغالزایی با اعتبار 30 میلیارد ریال ذیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی افتتاح می‌شود.

,

وی ادامه داد: همچنین با مشارکت بنیاد علوی 360 پروژه محرومیت‌زدا با اعتبار 35 میلیارد ریال آغاز و 40 پروژه نیز با کمک جهاد کشاورزی استان با اعتبار پنج میلیارد ریال در شهرستان درمیان افتتاح خواهد شد.

,

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی پخش فیلم مستند نقش خراسان‌جنوبی در دفاع مقدس از شبکه استانی خاوران، بازسازی و بازخوانی عملیات والفجر 9، رونمایی از سه کتاب در حوزه دفاع مقدس، یادواره 19 شهید پایگاه مقاومت و حوزه با رعایت پروتکل‌ها و در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

,

مقدادی توزیع 400 بسته معیشتی، توزیع 150 بسته لوازم‌التحریر و توزیع 26 سری جهیزیه با اعتبار سه میلیارد و 470 میلیارد ریال طی هفته جاری در سطح استان خبر داد و افزود: در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها هستیم و در همین راستا خاطرات همرزمان شهید سرافراز تحت عنوان یاران خراسانی سردار دل‌ها در سه جبهه دفاع مقدس، مقاومت و مأموریت شرق و جنوب شرق از طریق مصاحبه، مستندات موجود و آرشیوها، جمع‌آوری شده  و در سه قالب ساخته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه