اخبار داغ

استاندار مازندران:

نظارت‌های کرونایی در مازندران سختگیرانه‌تر شود/ تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی

نظارت‌های کرونایی در مازندران سختگیرانه‌تر شود/ تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی
احمد حسین‌زادگان گفت: مشاغل گروه یک باید پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند چون تعداد زیادی از افراد با این گروه سرکار دارند لذا باید نظارت بر گروه یک سخت گیرانه تر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین‌زادگان عصر امروز به همراه سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر در بازدید از ورودی محور مواصلاتی نوشهر در منطقه کپورچال برای بررسی روند تردد پیرامون محدودیت های کرونایی با اشاره به اینکه دوره محدودیت های کرونایی و مدیریت هوشمند ترددها یک هفته دیگرتمدیدشده است بیان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در رعایت محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی ایفا کردند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان این که رعایت پروتکل ها و دستورالعمل‌های گذشته بر اساس محدودیت های اخیر تمدید می شود، اظهار کرد: محدودیت ها مثل قبل است و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان با پلاک‌های غیر بومی ممنوع است و و برای مشاغل هم همچنان محدودیت ها پابرجا می باشد. 

استاندار مازندران یادآور شد: محدودیت‌ها بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا تداوم دارد و با تمدید محدودیت های کرونایی انتظار می رود مردم بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: محدودیت های مشاغل گروه دو و سه در شهرهای غیرقرمز ساعت ۱۸ به بعد به حالت طبیعی بازگشته است.

حسین زادگان افزود: مردم در مراجعه به بانک ها و اصناف باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین سازمان صمت، اصناف و نیروی انتظامی نظارت بیشتری بر بانک‌ها و مطب ها و سایر اماکن پرتردد اتخاذ کنند و مردم نیز در اینگونه اماکن بیشتر رعایت کنند.

وی یادآور شد: مشاغل گروه یک باید پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند چون تعداد زیادی از افراد با این گروه سرکار دارند لذا باید نظارت بر گروه یک سخت‌گیرانه‌تر شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه