اخبار داغ

به همت راهداری چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

بازگشایی جاده روستای "کتا" در شهرستان دنا+تصاویر

بازگشایی جاده  روستای "کتا" در شهرستان  دنا+تصاویر
جاده ورودی روستای "کتا" در شهرستان دنا که بر اثر بارندگی های اخیر مسدود شده بود با حضور ماشین آلات راهداری بخش فلارد استان چهارمحال وبختباری بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بارندگی های اخیر در استان کهگیلویه وبویراحمد به برخی از جاده های روستایی که  زیرساخت مناسبی برخوردار نبود وارد کرد و موجب نگرانی هایی برای مردم روستا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

همچنین بارندگی باعث مسدود شدن جاده ورودی روستای "کتا" بخش سادات محمودی در شهرستان دنا شد.

,

به دلیل اینکه ماشین آلات راهداری بخش پاتاوه در شهرستان دنا در حال تعمیر و رفع اشکال بوده و فاصله مکانی روستا تا مرکز شهرستان نیز زیاد است با هماهنگی با مسئولان بخش فلارد استان چهارمحال و بختیاری یک دستگاه گریدر به منطقه اعزام و جاده دسترسی روستای کتا بازگشایی شد.

,

لازم بذکر است در فصل پاییز و زمستان که میزان بارش برف و باران در استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان دنا بالا است می طلب مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای تمهمدات ویژه ای برای جاده ها و محورهای مواصلاتی بیندیشند و در کمترین زمان با حضور به موقع خود نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام کنند.

,

نزدیک به 70 درصد شهرستان دنا استان کهگیلویه وبویراحمد روستا نشین هستند که زیرستاخت جاده ای مناسبی ندارند و بعد از هر بارش باران دچار خسارت می شود.

,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه