اخبار داغ

بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمدی مطرح کرد:

امنیت امروز خوزستان مدیون شهدایی همچون شهید کشوری است

امنیت امروز خوزستان مدیون شهدایی همچون شهید کشوری است
بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه شهید کشوری یکی از نامداران نیروی هوایی است، گفت: محال است به تهران سفر کنم اما از قطعه 24 بهشت زهرا دیدار نکنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس 15 آذر مصادف است با سالروز شهادت احمد کشوری که هواپیمای وی  مورد حمله نابرابر و ناجوانمردانه مزدوران بعثی قرار گرفت و در حالی که هلیکوپترش بر اثر اصابت راکت‌های دو هواپیمای «میگ» دشمن به شدت در آتش می‌سوخت آن را تا مواضع خودی رساند و آنگاه در خاک وطن سقوط کرد و به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در همین خصوص با فاطمه بهمئی که متولد شهرستان بهمئی و خلبان  و  بزرگ شده  استان خوزستان است گفت و گویی داشتیم که می خوانید، وی  از سال ۱۳۹۸ پروازهای خود را شروع کرده است.

,

فاطمه بهمنی گفت: شهید کشوری مجاهد فی سبیل الله، عقاب تیز پرواز، و خلبان لحظه ها بود.

,

بهمنی با بیان اینکه این شهید از هوش و استعداد بالایی برخوردار بود، گفت: شهید کشوری کار و فعالیت را عبادت می دانست و تمام فکرش انجام وظیفه بود.

,

وی با بیان اینکه شهید کشوری در همه صحنه ها حضور داشت، گفت: ماموریت های سنگین و سخت و خطرناک را برعهده داشت و به استقبال خطر می رفت.

,

بانوی خلبانی کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه شهید کشوری پیشگام حضور در ماموریت ها بود، گفت: این شهید برای اعتلای اسلام، و تحقق حکومت الهی پیوسته تلاش می کرد.

,

وی گفت: مجاهدت ها و نام و نشان او سبب شده است در هر کجای ایران او را شناخته و بنده در خصوص ویژگی های او از طریق پرسش از همکاران هوانیروز خصوصیت های اخلاقی، دلیری، شجاعت، نیکوکاری، فداکاری را اطلاع پیدا کردم.

,

این بانوی خلبان در ادامه گفت: کشوری دوره های آموزشی خلبانی بالگردهای کبری و جت رنجر را با موفقیت کسب کرد.

,

وی افزود: محال است به تهران سفر کنم اما از قطعه 24 بهشت زهرا را ملاقات نکنم زیرا شهید کشوری یکی از نامداران برجسته ارتش نیروهوایی جمهوری اسلامی ایران و معرف جهان است.

,

بهمنی با بیان اینکه وقتی امنیت خطه کردستان را مشاهده کرده و جزء سه استان امن ایران است، گفت: امنیت امروز را مدیون شهدایی همچون شهید کشوری، شهید شیرودی و دیگر شهدای و جانبازان  هوانیروز یگان ها هستیم و می توان گفت نقش شهید خلبان احمدی کشوری در این عملیات ها پررنگ تر است چرا که با پروازهای خود در عملیات ها لرزه بر اندام دشمنان ایجاد می کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه