اخبار داغ

به یاد شهید فخری زاده؛

چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان همدان آغاز شد/ توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان همدان آغاز شد/ توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان
چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه احسان و همدلی به یاد شهید هسته ای محسن فخری زاده در استان همدان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ عصر امروز چهارمین رزمایش کمک مومنانه احسان و همدلی به یاد شهید هسته ای محسن فخری زاده در استان همدان در محل گردان رزمی و  جهادی 166 امام حسین ع آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار ولی بهاریان، فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین ع همدان با بیان اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود بسیج در کمک رسانی به آسیب دیدگان از کرونا اقدامات موثری انجام داده ایم گفت: در همین راستا با مجموعه ستاد فرمان امام ره و سایر ادارات ارتباط گرفتیم و هماهنگی های مختلفی شکل گرفت.

,

برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه از 15 تا 25 آذرماه

, برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه از 15 تا 25 آذرماه, برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه از 15 تا 25 آذرماه,

وی با بیان اینکه مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه به نام شهید فخری زاده از 15 تا 25 آذر اجرا خواهد شد افزود: این مرحله به صورت جدی تر در 10 گام برگزار خواهد شد.

,

بهاریان ادامه داد: گام اول شناسایی افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در مناطق کم برخوردار شهر، گام بعدی بحث آگاه سازی است که با هماهنگی هایی که انجام شد به گروه های سنی بین 15 تا 60 سال در شهر همدان چند مرحله پیامک با محتوای رعایت کردن بهداشت ارسال خواهد شد.

,

, ,

وی ادامه داد: اقدام دیگر نصب بنرهایی در سطح شهر همدان است که گویای پیام رعایت بهداشت باشند، پخش تیزر از شبکه همدان، نصب پوسترهای رنگی در مراکز پرتعدد و همچنین استقرار تیم های غربالگری در خانه بهداشت از دیگر اقدامات است.

,

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین ع همدان با بیان اینکه دیگر اقدام در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه توزیع ماسک به شکل نوین است افزود: در این مرحله حدود دو تیم 250 نفره تشکیل خواهد شد و به افرادی که ماسک نمی زنند تذکر می دهند.

,

وی اضافه کرد: گام بعدی تجلیل از کادر درمان، اقدام دیگر توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در بین نیازمندان و مرحله آخر نذر خون است که بر مبنای نیاز سازمان انتقال خون ادامه خواهد داشت.

,

, ,

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

, توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان, توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان,

بهاریان اظهار کرد: در این مرحله بیش از هزار و 500 بسته بهداشتی، بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 400 بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

,

در ادامه علی چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان با بیان اینکه در 7 مرحله رزمایش کمک مومنانه را برگزار خواهیم کرد گفت: تا امروز در 4 مرحله با اعتباری بالغ بر 28 و نیم میلیارد تومان انجام شده و 3 مرحله دیگر را تا آخر سال انجام خواهیم داد.

, معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان,

, ,

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان ادامه داد: 2 مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در هفته آینده با همکاری 140 گروه جهادی به همراه توزیع 19 هزار بسته عذایی  و 25 هزار پک بهداشتی به انجام خواهیم رساند.

, معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان ,

وی افزود: مرحله بعد توزیع برنج، توزیع پوشاک و مواد پروتینی است که بعد از پایان این رزمایش انجام خواهد شد.

,

چهاردولی ادامه داد: مورد دیگر بحث ضدعفونی و تجهیز کارگاه های ماسک است که 24 گروه جهادی در این خصوص فعالیت می کنند.

,

, ,

در ادامه عباس صوفی، شهردار همدان با بیان اینکه امروز افتخار ما است که در کنار تیپ انصار و گردان 166 و ستاد اجرایی فرمان امام ره هستیم گفت:با توجه به دستور رهبری در خصوص کمک به آسیب دیدگان از کرونا ما هم اعلام وظیفه کردیم که در کنار دیگر فعالیت ها همراه با مجموعه های جهادی در رزمایش کمک مومنانه به فعالیت خواهیم پرداخت.

,

وی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار بسته معیشتی را توزیع کرده ایم گفت: همچنان باید در کنار دیگر همشهریان به ریشه کنی این بیماری کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه