اخبار داغ

فرماندار کرمانشاه :

همکاری مردم در مرحله اول محدودیت ها خوب بود/ تشریح محدودیت های جدید در کرمانشاه

همکاری مردم در مرحله اول محدودیت ها خوب بود/ تشریح محدودیت های جدید در کرمانشاه
‌فضل الله رنجبر با اشاره به همکاری خوب مردم در مرحله اول محدودیت های کرونایی گفت: این مهم در کاهش آمار فوتی‌ها و بستری‌ها موثر واقع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار  مرصاد ضمن قدردانی از مردم، کسبه و بازاریان در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان، اظهار داشت: همکاری مردم در مرحله اول محدودیت ها خوب بود و همین امر در کاهش آمار فوتی‌ها و بستری‌ها موثر واقع شد.

وی با اعلام وضعیت نارنجی بیماری کرونا در شهرستان کرمانشاه افزود: این به معنی رهایی کامل از بیماری و یا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا نیست بلکه وضعیت این بیماری شکننده است و هر لحظه امکان دارد بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا به وضعیت قرمز برگردیم.

فرماندار کرمانشاه گفت: اگر مردم شهر و روستا در مراسمات جمعی مثل عزا و جشن حضور پیدا نکنند و همواره از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند می توانیم به سمت وضعیت زرد و یا حتی سفید برویم.

وی ادامه داد: در دور جدید محدودیت ها گروههای شغلی ۱ و ۲ می توانند فعالیت داشته باشند یعنی علاوه بر گروه شغلی خدماتی از جمله خبازی ها، قصابی ها، تعمیرگاه ها، فروش قطعات تعمیرات و... در گروه دوم خرده فروشی ها، فروشگاهها، لوازم خانگی، چاپخانه ها، تزئینات، پوشاک، پارچه فروشی، آژانس املاک، کیف و کفش، خشکبار فروشی، لوازم آرایش و قنادیها می توانند در وضعیت نارنجی با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

رنجبر بیان داشت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور منع تردد علاوه بر شهرهای قرمز در شهرهای نارنجی همچنان از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح تمدید شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ورود خودرو ها با پلاک غیربومی از مناطق قرمز به شهرهای نارنجی مثل کرمانشاه کماکان ممنوعیت دارد.

فرماندار کرمانشاه افزود: امیدواریم با توجه به اینکه این وضعیت شکننده است مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی کمک و مساعدت کنند چرا که در غیر اینصورت روند تعطیلی را خواهیم داشت که اصلا خوشایند ما نبوده و نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه