اخبار داغ

فرماندار پاوه:

آب پاوه به علت عدم بارش 40 لیتر در ثانیه تقلیل یافته است

آب پاوه به علت عدم بارش 40 لیتر در ثانیه تقلیل یافته است
پروز ایده پور گفت: با توجه به عدم بارش نزولات جوی نسبت به میانگین سالهای گذشته در سالجاری به ویژه در بهار و پاییز امسال دبی آب چاهها و چشمه های تامین کننده ، آب پاوه حدود 40 لیتر در ثانیه تقلیل یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزارماسوله ، پروز ایده پور امروز شنبه در بازدید از تاسیسات انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به عدم بارش نزولات جوی نسبت به میانگین سالهای گذشته در سالجاری به ویژه در بهار و پاییز امسال دبی آب چاهها و چشمه های تامین کننده آب پاوه حدود 40 لیتر در ثانیه تقلیل یلفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

فرماندار پاوه  افزود: شهر پاوه در هر ثانیه نیاز به 150 لیتر آب شرب دارد.

,

وی گفت: آب استحصالی از چاهها و چشمه های تامین کننده ی آب شرب پاوه کم شده است دبی آب کمتر از یکصد و ده لیتر در ثانیه است و هر روز نیز کمتر می شود.

,

وی ادامه داد: نزولات جوی در بهار و پاییز امسال کم بوده و علت تقلیل آب آبخوانهای چشمه ها و چاههای پاوه نتیجه ی عدم بارش نسبت به میانگین فصلی است.

,

ایده پور گفت: برای جبران کم آبی پاوه ضروری است آب هانی کوان به مخازن آب مصرفی پاوه وارد شود.

,

وی اضافه کرد: هماهنگیهای لازم با مهندس درویشی مدیر عامل آب منطقه ایی استان به منظور راه اندازی شبکه ی پمپاژها و مخازن انجام گرفته و عوامل آب منطقه ایی در حال آماده سازی و شستشوی شبکه و سایت های پمپاژ و مخازن مربوطه هستند

,

وی افزود:تستهای لازم انجام پذیرفته و تا پایان هفته به منظور جبران کمبود آب شرب پاوه آب هانی کوان وارد شبکه ی آب شرب پاوه خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه