اخبار داغ

فرمانده سپاه رودسر:

۹۰۰ بسیجی در طرح غربالگری بیش از ۵۱هزار خانوار در رودسر همکاری می کنند

۹۰۰ بسیجی در طرح غربالگری بیش از ۵۱هزار خانوار در رودسر همکاری می کنند
سرهنگ محمد اسماعیل حسنی گفت: تعداد خانوارهای هدف شهرستان رودسر ۵۱ هزار و ۵۶۸ نفر بوده و تعداد بسیجیان به کارگیری شده در این طرح ۹۰۰ نفر می‌باشد که در سطح شهرستان‌ها روزهای مختلف به کارگیری شده و در حال خدمات رسانی می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد اسماعیل حسنی فرمانده سپاه رودسر در گفتگو با ۸دی، با بیان اینکه تعداد جمعیت هدف این شهرستان ۱۴۷ هزار و ۱۲۹ نفر می‌باشد اظهارکرد: تعداد خانوارهای هدف ۵۱ هزار و ۵۶۸ نفر بوده و تعداد بسیجیان به کارگیری شده در این طرح ۹۰۰ نفر می‌باشد که در سطح شهرستان‌ها روزهای مختلف به کارگیری شده و در حال خدمات رسانی می‌باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

سرهنگ حسنی با اشاره به همکاری نهادهایی از جمله فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت، اداره آموزش و پرورش و اداره چای افزود: این نهاد ها با در اختیار قرار دادن تجهیزات خود از قبیل تب سنج ما را در این امر و اجرای هرچه بهتر این طرح یاری می نمایند.

,

وی افزود: بسیجیان به کارگیری شده در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه های محلات با هدف اجرای طرح منزلی سلامت با حضور خود در منازل مردم مناطق مختلف نسبت به غربالگری و آموزش خانواده‌ها اقدامات لازم را انجام می دهند و در صورتی که هر یک از افراد خانوار دارای یکی از علائم بیماری کووید ۱۹ باشد جهت انجام سایر مراحل درمان به مرکز تخصصی بهداشت معرفی می گردد.

,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه