اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

34 روستای استان زنجان در مناطق صعب‌العبور قرار گرفته است

34 روستای استان زنجان در مناطق صعب‌العبور قرار گرفته است
صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به مسدود بودن برخی از راه های روستایی گفت: 34 روستای استان زنجان در مناطق صعب‌العبور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: هشدارهای هواشناسی اعلام شده در خصوص احتمال بارش باران و وقوع سیل شامل استان زنجان نمی‌شود و در صورت تغییر وضعیت این موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,
 
,
وی با اشاره به کاهش 5 درصدی بارش‌ها نسبت به سال گذشته، افزود: در حال حاضر از وضعیت مطلوبی در زمینه بارش‌ها مواجه هستیم.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه در چند روز گذشته بارش‌های خوبی در استان زنجان اتفاق افتاد، افزود: با کمک راهداران، راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بازگشایی شد و خوشبختانه در راه مانده نداشتیم.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وقوع کولاک در گردنه‌های استان زنجان، یادآور شد: در اتوبان زنجان – قزوین این کولاک شدیدتر و در محور دندی به تکاب موجب مسدودی راه از ساعت 8 تا یک شب شد که با تلاش راهداران این مسیر نیز بازگشایی شد.
,
 
,
کرامتی با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های استان زنجان باز و تردد امکانپذیر است، ادامه داد: در حال حاضر 20 راه روستایی مسدود است که در محورهای صعب‌العبور قرار دارند.
,
 
,
وی گفت: اولویت بازگشایی راه‌های روستایی به ویژه روستاهایی که در مسیر هم قرار دارند است که در صورت نیاز از طریق بالگرد و زمینی در این زمینه اقدام می‌شود.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه 34 روستای استان زنجان در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: بیشترین مسدودی راه‌های روستایی در این مناطق است.
,
 
,
کرامتی خاطرنشان کرد: در بارش های اخیر خسارت‌های کمی به برخی روستاییان وارد شده است و مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، هشدار و توصیه‌های لازم با پیش‌بینی وضعیت هوا از سوی هواشناسی استان به مردم و کشاورزان ارائه می‌شود، ادامه داد: توجه به این دستورالعمل‌ها موجب کاهش خسارات می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه