اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی:

370 پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح شد/ اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد

370 پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح شد/ اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد
سردار قاسمی گفت: 370 پروژه محرومیت زدایی در خراسان‌جنوبی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه سالن ورزشی روستای افین شهرستان زیرکوه که با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افتتاح شد، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از 370 پروژه بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان پروژه سالن ورزشی روستای افین افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی به توجه سردار حزنی به عنوان دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به خراسان‌جنوبی اشاره کرد و افزود: این تعداد پروژه‌ عمرانی و محرومیت‌زدایی شامل احیا و لایه روبی قنوات 66 مورد، انتقال آب (کانال و لوله گذاری) 20 مورد، استخر ذخیره آب 22 مورد، تامین آب شرب و شبکه فاضلاب 51 مورد، خانه محروم 121 مورد، زیرساخت کارگاه اشتغال 7 مورد و مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی 83 مورد می‌شود.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: 232 مورد احداث پروژه، 55 مورد تکمیل پروژه و 83 پروژه مرمت شده است.

,

سردار قاسمی به افتتاح 70 خانه محروم ابتدای صبح امروز در شهرستان درمیان با همکاری بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است بتوانیم با همکاری منابع طبیعی و جهاد کشاورزی خدمات شایسته‌ای به جامعه روستایی انجام دهیم.

,

وی در مورد نهضت کمک مومنانه، بیان کرد: این نهضت که به دستور مقام معظم رهبری آغاز شده در خراسان‌جنوبی ادامه دارد و در راه مبارزه با آمریکا و اتحاد و انسجام باید مردم کمک کنند ان‌شاءالله  این نهضت ادامه داشته باشد.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: هر جا تجمعی صورت بگیرد احتمال انتقال ویروس وجود دارد لذا باید همه کمک کنیم که طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری جهادگران، دانشگاه علوم پزشکی و مردم پیروز میدان مبارزه با ویروس کرونا باشد همانگونه که سردار شهید حاج قاسم سلمیانی پیروز تمام میدان‌ها بود.

,

سردار قاسمی بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تداوم خواهد داشت.

,

وی به بحث محرومیت زدایی اشاره و تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج و سپاه در تمام کشور مسئله محرومیت‌زدایی است و امروز سپاه با تمام قوا در این خصوص فعالیت دارد.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی تاکید کرد: بسیج لشکر بزرگ انقلابی است و در این لشکر بزرگ همه فنون وجود دارد. اما امروز خادم بسیجیان هستیم که اینها را برای بخش‌های مختلف محرومیت‌زدایی سازمان دهی کنیم که با دل برای رفع مشکلات وارد میدان شوند.

,

سردار قاسمی اظهار کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین کار برای مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است؛ در کنار و خدمت مردم بسیار مهم است. فلسفه ما و مسئولان این است که در کنار مردم و خادم آنها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه