اخبار داغ

رئیس شورای شهر زنجان:

6 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سبزه‌میدان تخصیص یافت

6 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سبزه‌میدان تخصیص یافت
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به زنجان گفت: در طی این سفر 6 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه سبزه‌میدان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مبلغ اعلامی 3 میلیارد تومان بود که با تاکید و پیگیری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به 6 میلیارد تومان افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه موعد بهره‌برداری از پروژه سبزه‌میدان 6 ماهه اول سال 1400 است، خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر زنجان، تاکید شورا و شهرداری بر این بود که در صورتی که پیمانکار بتواند روند اجرای پروژه را پیش بیندازد، شورا و شهرداری هم مساعدت لازم را به عمل می‌آورند.

,

راشاد با بیان اینکه محور پادگان نیز موضوع بعدی جلسه کمیسیون عمران بود، افزود: در این موضوع که رئیس بنیاد مسکن نیز حضور داشت اعلام شد که پروژه محور پادگان تا اردیبهشت‌ماه سال 1400 تحویل داده می‌شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باغ هاشمی‌نژاد، موضوع مهم بعدی بود که در جلسه کمیسیون عمران شورا مطرح شد، گفت: این پروژه، مورد تاکید رئیس بنیاد مستضعفان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بوده و عملیات اجرایی آن تا قبل از پایان سال جاری، آغاز خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه جلسه دیگری نیز هفته آینده در مورد پارک هاشمی‌نژاد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اصرار شورا بر این است که عملیات اجرایی این پروژه قبل از پایان سال و هرچه زودتر آغاز شود.

,

راشاد با بیان اینکه طبق صحبت با طراح، پارک هاشمی‌نژاد نیز پارکی در عیار پارک‌های نهج‌البلاغه و گفتگو خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای طراحی آن 3 ماه، فرصت داده شده بود که یک ماه از آن گذشته اما پیشنهاد بنده این است که این پروژه به صورت ETC شده و حتی این 2 ماه را هم از دست ندهیم و طراحی، مطالعات و اجرای پروژه باهم باشد.

,

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه پروژه پارک هاشمی‌نژاد، مقداری هم بزرگتر از پروژه سبزه‌میدان است، خاطرنشان کرد: بخش مسکونی آن متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و فقط 7 هکتار در میان آن، تکلیف شهرداری است.

,

وی در خصوص انتقال سند این زمین به نام شهرداری زنجان تصریح کرد: تمام موانع آن برداشته شده و فقط چند مورد، نیاز به تغییر و تحول دارد اما به دلیل اینکه توسط رئیس بنیاد مستضعفان پیگیری می‌شود، منعی برای انتقال سند وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه