اخبار داغ

قلعه‌نویی: پنالتی صنعت نفت تمرکزمان را برهم زد/ گل نزدیم و تنبیه شدیم

قلعه‌نویی: پنالتی صنعت نفت تمرکزمان را برهم زد/ گل نزدیم و تنبیه شدیم
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که تیمش در مصاف با صنعت نفت آبادان از فرصت‌های خود استفاده نکرده و تنبیه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تبریک می‌گویم به پورموسوی و تیم صنعت نفت. با اینکه کیفیت زمین آنچنان خوب نبود، ولی بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی هم داشت. در نیمه اول ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم، این هم قانون نانوشته فوتبال است و نزنی، تنبیه می‌شوی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تبریک می‌گویم به پورموسوی و تیم صنعت نفت. با اینکه کیفیت زمین آنچنان خوب نبود، ولی بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی هم داشت. در نیمه اول ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم، این هم قانون نانوشته فوتبال است و نزنی، تنبیه می‌شوی.,

وی در مورد اینکه تیمش دو نیمه متفاوت را در این بازی داشته است و آیا این شیوه خود او برای بازی بوده یا خیر، گفت: خیر، اینطور نبود. ما در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. ما به تیر زدیم و چند توپ را هم فلاح‌زاده گرفت. ما اصلاً دوست نداریم عقب برویم، ولی به هر حال در شروع نیمه دوم و آن پنالتی تمرکز تیم ما را به هم زد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه