اخبار داغ

مدیر فنی شهرداری بجنورد اعلام کرد؛

۱۹هزار متر مسیل در بجنورد نیازمند بهسازی/۷۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

۱۹هزار متر مسیل در بجنورد نیازمند بهسازی/۷۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است
محسن احمدی گفت: 19 هزار و 300 متر از طول مسیل های شهر بجنورد نیازمند کف سازی، دیواره سازی و احداث پارک خطی در کنار مسیل ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن احمدی، مدیر فنی و نظارت بر پروژ های عمرانی شهرداری بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در شهر بجنورد چهار مسیل وجود دارد که طول این مسیل ها برای خروج روان آب ها از سطح شهر بجنورد به طول 24 هزار و 500 متر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

احمدی گفت: مسیل ملکش به طول پنج هزار و 500 متر از جمله این مسیل های شهر بجنورد است که در سال جاری انجام کف سازی، مرمت بدنه و لایروبی 300 متر از مسیر مسیل ملکش تا پارک آفرینش آغاز شد که هنوز در حال انجام است.

,

وی افزود: تا به کنون 550 میلیون تومان برای این اقدام عمرانی هزینه شده است و تا پایان سال جاری نیز 500 میلیون تومان دیگر باید هزینه شود.

,

وی همچنین به مسیل کال پسته از دیگر مسیل های شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: طول این مسیل 10 هزار متر است که در سال جاری لایروبی هزار و 600 متر از این مسیل آغاز شد که هنوز در حال انجام است.

,

احمدی افزود: دو میلیارد و 800 میلیون تومان برای این اقدام هزینه خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به مسیل دوبرار عنوان کرد: این مسیل به طول هزار و 700 متر است که امسال هزار متر آن با صرف 200 میلیون تومان لایروبی شد.

,

وی همچنین خاطر نشان کرد: مسیل ولی عصر واقع در ضلع شرقی شهر بجنورد به طول هفت هزار و 300 متر یکی دیگر از مسیل های این شهر است که هنوز به صورت خاک ریز است و تا به کنون هیچ اقدام بهسازی برای این مسیل انجام نشده است.

,

مدیر فنی و نظارت بر پروژ های عمرانی شهرداری بجنورد اعلام کرد: در سال جاری اعتبار هزینه شده برای انجام اقدامات اشاره شده از محل اعتبارات شهرداری بجنورد و اعتبارات دولتی تامین شد که برای انجام این اقدامات عمرانی در این مسیل ها تا چهار میلیارد تومان هزینه می شود.

,

احمدی در خاتمه با اشاره به اینکه هنوز به طول 19 هزار و 300 متر از این مسیل ها باید بهسازی ( دیواره سازی، کف سازی، احداث پارک خطی در کنار مسیل ها) شوند، بیان کرد: برای این اقدامات نیاز است تا 72 میلیارد و 760 میلیون تومان اعتبار تامین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه