اخبار داغ

در آستانه جشن یلدا و به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی؛

۱۳۰ سبد کمک مؤمنانه بین خانواده دانش‌آموزان نیازمند اسدآبادی توزیع شد

۱۳۰ سبد کمک مؤمنانه بین خانواده دانش‌آموزان نیازمند اسدآبادی توزیع شد
در آستانه جشن شب یلدا و در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت بسیجیان در حوزه دانش آموزی و فرهنگی شهرستان اسدآباد ۱۳۰ سبد غذایی در قالب کمک مؤمنانه بین خانواده دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در حاشیه توزیع کمک مؤمنانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در این طرح با مشارکت بسیجیان دانش آموزی و فرهنگی ۱۳۰ سبد غذایی در قالب کمک مؤمنانه بین خانواده دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد ۳ هزار و دانش آموز نیازمند به گوشی و تبلت برای تحصیل هستند.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد یادآور شد: در راستای کمک به تحصیل و آموزش مجازی دانش آموزان ۷۰ تبلت با کمک خیرین و فرهنگیان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

,

مهدی مرادی‌منظور، مسئول حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان اسدآباد هم با اشاره به خدمات بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات این حوزه توزیع کمک مؤمنانه است که امروز در آستانه شب یلدا مرحله سوم آن در قالب طرح سردار شهید سلیمانی اجرا می‌شود.

,

وی یادآور شد: این کمک‌ها توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان انجام گرفت که در این مرحله ۱۳۰ بسته معیشتی تا فرارسیدن شب یلدا به خانواده‌های نیازمند دانش آموزی اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه