اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار خبر داد؛

مشارکت 49 تیم در اجرای طرح «شهید سلیمانی» در رشتخوار

مشارکت 49 تیم در اجرای طرح «شهید سلیمانی» در رشتخوار
مهدی اشترایه گفت: 49 تیم در قالب، مراقبتی، نظارتی و حمایتی فعالیت خود را از 22 آبان ماه در طرح شهید سلیمانی در رشتخوار آغاز و بیش از 1200 نفر در این طرح تا کنون رهگیری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت‌وگو با، صبح توس؛ با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان، گفت: در این طرح 7 تیم حمایتی، 42 تیم رهگیری، مراقبتی فعالیت دارند، که روستاها و شهرها این شهرستان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت‌وگو با،, صبح توس, صبح توس, ؛ با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان، گفت: ,

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین هدف اجرای این طرح، کنترل بیماری کرونا در سطح این شهرستان است، عنوان کرد: شناسایی افراد مبتلابه ویروس کرونا و کنترل افراد در تماس نزدیک با فرد بیمار، انجام تست سریع، حمایت از فراد شناسایی‌شده، و نظارت بر شرایط  موجود ازجمله مهم‌ترین اهداف اجرای طرح هر مسجد یک سنگر سلامت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار، اظهار داشت: 1200 نفر از افراد در معرض تماس با بیماران مبتلا به کرونا در راستای همین طرح تاکنون مورد رهگیری و مراقبت قرار گرفتند.

,
,
,

وی در ادامه، با اشاره به توزیع 1200 سبد معیشتی در راستای این طرح، یادآور شد: رویکرد و تلاش ما در این طرح در بخش حمایتی، ارائه بسته‌های معیشتی با همکاری مجموعه سپاه و بسیج شهرستان است که پس از شناسایی این خانوارها مرود حمایت قرار می‌گیرند، در همین راستا تاکنون بیش از 1200 سبد معیشتی در سطح شهرستان توسط خیرین تهیه و به همت بسیج سپاه شهرستان توزیع‌شده است.

,

اشترایه همچنین در راستای این طرح از اهدای 30 کپسول اکسیژن جهت بهره‌مندی بیماران توسط شرکت فولاد امید نور رشتخوار در این شهرستان خبر داد، و افزود: به همت این مجموعه تاکنون بیش از 110 هزار ماسک در بیش از 50 روستای این شهرستان با همکاری بهورزان، اعضای جمعیت هلال‌احمر و بسیجیان توزیع‌شده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در همین راستا از حضور 7 تیم نظارتی شامل کارشناسان بهداشت محیط و بسیجیان خبر داد، و تصریح کرد: این طرح به‌صورت محله به محله با انجام تست سریع (ریپیت) و با همکاری دستگاه‌های بسیج، هلال‌احمر، کمیته امداد و بهزیستی اجرا خواهد شد.

وی در پایان در راستای کنترل و پایش واحدهای صنفی نیز از پلمپ 8 واحد صنفی متخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه