اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری استان زنجان :

31 راه روستایی استان زنجان مسدود است

31 راه روستایی استان زنجان مسدود است
جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 31 روستای استان زنجان مسدود بوده و راهداران مشغول بازگشایی راه‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل بارش برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان راه‌ بیش از 100 روستای استان زنجان مسدود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه با تلاش راهداران استان راه 75 روستای استان بازگشایی شده است، افزود: در حال حاضر راه 31 روستا در استان مسدود است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: راه هشت روستا در شهرستان زنجان و هشت روستا در شهرستان ماهنشان مسدود بوده و مابقی نیز در سایر شهرستان‌ها مسدود گزارش شده است.
,
 
,
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: بارش برف در آزاد راه‌های استان از دیروز آغاز و با کمک راهداران و نمک پاشی چندباره از یخ‌زدگی و مسدود شدن آنها جلوگیری شد.
,
 
,
یوسفی بیان کرد: با توجه به بارش برف در حال حاضر برخی محورها از جمله زنجان – بیجار، زنجان – دندی و زنجان – طارم دارای مه است.
,
 
,
 وی برضرورت استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان تاکید کرد و گفت: راهداران در محورهای مواصلاتی در راه راهداری و کمک به مسافران هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه