اخبار داغ

رئیس حفاظت محیط زیست رشتخوار خبر داد؛

دستگیری مجدد شکارچی غیرمجاز پرندگان در رشتخوار

دستگیری مجدد شکارچی غیرمجاز پرندگان در رشتخوار
توانا گفت: شکارچی غیر مجاز رشتخواری در حالی توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست رشتخوار با لاشه ۲ قطعه تیهو شناسایی و دستگیر شد، که پرونده قضایی تخلف قبلی وی در رابطه شکار ۷ قطعه کبک و تیهو در جریان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید توانا رئیس اداره محیط زیست رشتخوار در گفت و گو با صبح توس گفت:  شکارچی غیر مجاز رشتخواری در حالی مجددا توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست رشتخوار با لاشه ۲ قطعه تیهو و فرد همراهش شناسایی و دستگیر شد، که پرونده قضایی تخلف قبلی وی در رابطه شکار ۷ قطعه کبک و تیهو در جریان  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر رصد شبانه روزی مناطق تحت حفاظت محیط زیست رشتخوار توسط ماموارن یگان حفاظت زیست این شهرستان، افزود: شکارچی مذکور که انتظار مواجهه با مامورین در آن زمان و مکان دنج را نداشت و متحیرانه شاهد دستگیری خویش و همراهش بود، و خواستار چشم پوشی از تخلف خود بود، که تلاش وی نتیجه در بر نداشت.

,

توانا با اشاره به اینکه متخلفان از چشم محیط بانان دور نخواهند ماند، یادآور شد: در نهایت متخلفین این پرونده با صدور شکوائیه لازم به مراجع ذیصلاح قضایی در شهرستان معرفی شدند.

,

بنابراین گزارش، "تیهو" متعلق به خانوادۀ قرقاول ها است، این پرندۀ زیبا به شدت مورد علاقۀ شکارچیان است و تعداد آن در سال های اخیر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه