اخبار داغ

رئیس صنعت، معدن و تجارت سنقروکلیایی:

اصناف سنقر ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تعطیل می شوند

اصناف سنقر ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تعطیل می شوند
مسعود امیری گفت: تمامی صنوف که در رسته شغلی ۲، ۳ و ۴ هستند و نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی‌کنند از ساعت ۱۸ بعد ازظهر به مدت دو روز تعطیل خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود امیری در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی صنوف از ساعت ۱۸ بعدازظهر در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه اظهار کرد : این تعطیلی به مناسبت شب یلدا و جلوگیری از تجمع در سطح بازار در راستای حفظ سلامت مردم اجرا می شود.

رئیس اداره صنعت،‌ معدن و تجارت سنقروکلیایی با اشاره به تعطیلی ۲ روز اصناف از ساعت ۱۸ افزود: تمامی صنوف که در رسته شغلی ۲، ۳ و ۴ هستند و نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی‌کنند از ساعت ۱۸ بعد ازظهر امروز تعطیل خواهند بود.

وی ضمن درخواست از اصناف محترم سنقروکلیایی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: از اصناف و بازاریان گرانقدر تقاضا می شود در راستای اجرای  این طرح همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.

امیری خاطر نشان کرد: از ساعت ۱۸ امروز اصنافی که دستور ستاد ملی کرونا را در شهرستان سنقروکلیایی رعایت نکنند برابر با مصوب ستاد کرونا به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه