اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

عاملان قتل جوان ۱۸ ساله خاشی دستگیر شدند/ توقیف ۴ دستگاه حامل ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در دلگان

عاملان قتل جوان ۱۸ ساله خاشی دستگیر شدند/ توقیف ۴ دستگاه حامل ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در دلگان
سردار احمد طاهری از دستگیری عاملان قتل جوان ۱۸ ساله خاشی و توقیف چهار دستگاه حامل ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در دلگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش، عاملان قتل جوان 18 ساله خاشی که در یک تصادف عمدی در یکی از محلات شهر خاش منجر به مرگ او شده بودند، در کمتر از 10 روز شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان که چهار جوان 18 تا 20 ساله بودند به دلیل اختلافات پیش آمده بر سر چند کبوتر، به وسیله یک دستگاه خودروی پراید مقتول را که با موتورسیکلت در حال حرکت بود، زیر گرفته و از صحنه متواری شده بودند.

طاهری اضافه کرد: همچنین در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت، روز گذشته با هوشیاری و تلاش ماموران یگان تکاوری 109 دلگان، چهار دستگاه تریلی، حامل سوخت قاچاق در محور دلگان به زهکلوت، توقیف و در بازرسی از آن 45 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

وی با تاکید با بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، افزود: در این رابطه 4 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه