اخبار داغ

مکان نیمه‌دولتی در باشت عامل شیوع کرونا +تصاویر

مکان نیمه‌دولتی در باشت عامل شیوع کرونا +تصاویر
تجمعات مردم شهرستان باشت به بهانه‌های مختلف جلوی امکان دولتی و نیمه‌دولتی نگران‌کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از مخاطبان این رسانه با ارسال تصاویری از وضعیت نامناسب تجمعات شهرستان باشت نوشت؛ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید از ایجاد تجمعات جلوگیری شود، چرا که در هر شهر و استان که این مهم محقق شده آمار مبتلایان کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این روزها که همه‫گیری ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان باعث رنج و نگرانی شده است، پرهیز از تجمعات از مهم‌ترین پیشگیری‌های این بیماری ناشناخته محسوب می‌شود تا با توجه به سرعت انتشار و سرایت این بیماری، شهر با آماجی از مبتلایان و درنتیجه ناتوانی سیستم درمانی و وقوع بحران مواجه نشود.

,

اما در شهرستان باشت گویا خبری از کرونا نیست، در تصاویری که مشاهده  می کنید مربوط به یک مکان نیمه دولتی است، که مردم برای وضعیت سهام عدالت خود به این مکان یعنی پست بانک اصلی شهر باشت، هجوم آورده اند، که هیچ گونه مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت نمی شود.

,

با وجود شرایط نامناسب کرونایی  شهرستان باشت، آیا ضرورت دارد که چنین تجمعاتی در این شهر صورت بگیرد،آن هم بدون در نظر گرفتن مسائل بهداشتی ، که نه فاصله گذاری اجتماعی در آن رعایت می شود و حدود30 درصد افراد نیز بدون ماسک حضور دارند.

,

این پایگاه خبری سعی کرد که با مسئولین شبکه بهداشت باشت تماس برقرار کند که متاسفانه هیچکدام  از این افراد پاسخگو نبودند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه