اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی پاوه خبر داد؛

مسدودسازی جاده‌های بدون متولی در سطح شهرستان پاوه

مسدودسازی جاده‌های بدون متولی در سطح شهرستان پاوه
سامان وسیمی از مسدود سازی جاده های بدون متولی در سطح شهرستان پاوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سامان وسیمی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: به استناد مواد قانونی ملی شدن جنگلها و مراتع مصوب سال 1341 و همچنین مواد قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع مصوب سال 1346 اعلام میدارد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاوه به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور وظیفه حفاظت و حراست از جنگلها و مراتع حوزه استحفاظی سطح شهرستان را بر عهده دارد ، و در صورت وقوع هر گونه تخلف از قبیل تخریب و تصرف اراضی ملی و قطع درختان جنگلی و ... در حوزه منابع طبیعی با متخلفین قطعاً برخود قانونی و مقتضی را انجام خواهد داد.

 سامان وسیمی افزود: در اجرای موارد مذکور و پیشگیری از تخریب منابع طبیعی با توجه به اینکه چندین جاده دسترسی به مراتع دوردست در سنوات گذشته به دلایل برقراری امنیت توسط نهادهای نظامی احداث گردیده و درحال حاضر بلااستفاده باقی مانده است و متاسفانه شاهد هستیم در بعضی موراد معدود افرادی مخرب با ورود به این مناطق باعث تخریب منابع طبیعی و قطع درختان جنگلی خواهند شد.
 
وی گفت: لذا به جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و قطع اشجار جنگلی و وقوع آتش سوزی های سهوی و عمدی در سطح شهرستان با درخواست اداره منابع طبیعی شهرستان و کسب دستور قضایی از دادستان محترم جناب آقای صحرایی جاده های بدون متولی مسدودسازی خواهند شد.
 
وسیمی ادامه داد:در همین راستا جاده خاکی چند کیلومتری معروف به کلی هلویار به طرف مراتع تپه هول واقع در جاده پاوه – نوسود در روستای نوریاب که در سنوات گذشته احداث شده بود به منظور حفاظت و حراست از سرمایه های منابع ملی مسدود گردید.

 رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه در پایان گفت: از همکاری دادستان جناب آقای صحرایی و فرماندار جناب آقای ایده پور و بخشدار بخش مرکزی جناب آقای نصری ، جناب آقای شهریاری ریاست اداره راه و شهرسازی و دهیار و اعضای  شورای اسلامی روستای نوریاب و انجمن برایتی و هاومالی نوریاب و سایر فعالین در این زمینه و بلاخص تلاش بی دریغ فعال حوزه زیست محیطی و منابع طبیعی جناب آقای دکتر برهان ولدبیگی به عنوان یک شهروند مطالبه گر کمال تقدیر و تشکر را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه