اخبار داغ

فرمانده سپاه قم بیان کرد؛

ولایتمداری و خستگی‌ناپذیری ویژگی بارز سردار ابوحمزه

ولایتمداری و خستگی‌ناپذیری ویژگی بارز سردار ابوحمزه
سردار شاهچراغی گفت: سردار ابوحمزه فرمانده‌ای مؤمن و انقلابی و خستگی‌ناپذیر بود و لحظه‌ای دست از دفاع از آرمان‌های انقلاب بر نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت سردار «غلامعلی ابوحمزه» مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: سردار ابوحمزه از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: سردار غلامعلی ابوحمزه در طول سال‌های خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش در راه خدمت به اسلام، انقلاب و نظام برنداشت.

,

سردار شاهچراغی با اشاره به ویژگی‌های ممتاز سردار ابوحمزه بیان کرد: ایشان اشراف کامل به مأموریت‌های سپاه و به‌ویژه بسیج داشت و فردی بسیار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود.

,

وی اظهار کرد: سردار ابوحمزه از فرماندهان پرتلاشی بود که در هر کاری که وارد می‌شد؛ از تمام توان خود برای انجام آن مایه می‌گذاشت و هرگز در انجام وظیفه و مسئولیت کوتاهی نمی‌کرد.

,

 فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم بیان کرد: این سردار مؤمن و انقلابی فردی بسیار مخلص بود و تمام کارهایش را با قصد و نیت الهی و جلب رضایت خداوند بزرگ انجام می‌داد و حتی در مقطعی که بیمار بود نیز دغدغه کار و تلاش در راه انقلاب و مردم و نظام را داشت.

,

سردار شاهچراغی افزود: سردار ابوحمزه در زندگی شخصی‌اش مراقب حلال و حرام بود و فردی مقید و انقلابی و متدین بود.

,

وی گفت: این جانباز سرافراز ایثارگری مخلص و پاسداری ساده‌زیست بود و لحظه‌ای دست از دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنداشت.

,

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم اظهار کرد: سردار ابوحمزه فرمانده ای دوست‌داشتنی و مردم‌دار بود و اینکه امروز به نیکی از او یاد می‌شود؛ بیانگر و گواه این سخنان است.

,

به گزارش مرآت؛ سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دوران دفاع مقدس شامگاه روز شنبه 29 آذرماه در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

,

مراسم تشییع پیکر سردار ابوحمزه با حضور خانواده، همرزمان و مسئولان شهرستان گرمسار برگزار و پیکر وی در امامزاده اسماعیل (ع) این شهر به خاک سپرده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه