اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع):

154 زندانی جرایم غیر عمد مالی در استان اردبیل آزاد می شوند

154 زندانی جرایم غیر عمد مالی در استان اردبیل آزاد می شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) از آزادسازی 154 زندانی جرایم غیر عمد مالی در استان اردبیل خبرداد و گفت: این طرح در 5 مرحله و تا پایان سالجاری انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سرهنگ شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان اردبیل که با حضور عبدی معاون مدیر کل  زندان های استان اردبیل، محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل، ندایی مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل و جمعی از مسئولین اقشار مختلف بسیج در محل سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد از اجرای نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در استان اردبیل خبرداد و گفت: در این طرح که با مشارکت خیرین، نیکوکاران و بسیجیان  استان اردبیل در 5 مرحله برگزار می شود در مجموع 154 زندانی جرایم غیر عمد در استان اردبیل آزاد سازی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

,

, ,

وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح با آزاد سازی 18 زندانی جرایم غیر عمد طی ما گذشته آغاز شده است، گفت: مرحله دوم این طرح در 14 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و هفته بصیرت انجام خواهد شد.

,

وی به لزوم فرهنگسازی طرح آزادسازی زندانیان آبرومند که بصورت ناخواسته مرتکب جرایم غیرعمد شدند اشاره کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت خانواده های زندانیان کم برخوردار، بازپروری زندانیان و خانواده های آنها، مهارت آموزی و بصیرت افزایی نیز از جمله برنامه هایی است که برای این دسته از افراد جامعه در نظر گرفته شده است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود از توزیع 200 بسته کمک معیشتی بین خانواده های کم برخوردار زندانیان استان اردبیل همزمان با آزادسازی جمعی از زندانیان جرائم غیر عمد در 14 دی ماه خبرداد و گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) نیز 200 بسته کمک معیشتی نیز بین خانواده های کم برخوردار زندانیان استان اردبیل توزیع شده است.

,

,

, ,

عبدی در ادامه سخنان خود به مراحل سوم تا پنجم نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در سطح استان اردبیل اشاره کرد و گفت: مراحل بعدی اجرای این طرح با مشارکت خیرین و عموم مردم به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با مشارکت بسیج اصناف و جامعه زنان در 5 بهمن ماه،به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) با مشارکت بسیج مداحان و هنرمندان در تاریخ17 اسفندماه و همزمان با سالروز  شهادت امام موسی کاظم(ع) با مشارکت بسیج ورزشکاران در 19 اسفندماه برگزار خواهد شد.

,

وی در پایان سخنان خود به نقش موثر بسیج حقوق دانان در کاهش میزان جرایم غیر عمد و صلح و سازش بین شاکیان و متهمان اشاره کرد و گفت: حقوق دانان و حقوق یاران بسیجی نقش مهمی در کاهش پرونده های جرایم غیر عمد و آمار زندانیان استان اردبیل ایفا می کنند.

,

, ,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه