اخبار داغ

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار خبر داد؛

حضور عکاسان برتر کشور در چابهار/ توانمندسازی متقاضیان بوم‌گردی با کمک سپاه و میراث فرهنگی

حضور عکاسان برتر کشور در چابهار/ توانمندسازی متقاضیان بوم‌گردی با کمک سپاه و میراث فرهنگی
عبدالحمید بلوچ‌زاده گفت: ۳۰ نفر از عکاسان برتر کشور در شهرستان چابهار حضور یافته و از جاذبه‌های این شهرستان عکاسی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید بلوچ‌زاده؛ رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: ۳۰ نفر از عکاسان برجسته کشور به مدت ۱۰ روز در شهرستان‌های چابهار، دشتیاری و کنارک حضور یافته و از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان‌ها عکس بگیرند.

وی افزود: این برنامه با همت هلدینگ گردشگری بنیاد تعاون بسیج و رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار برگزار می شد و از موضوع های چشم انداز شهری و طبیعت این سه شهرستان مستندنگاری می کنند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار ادامه داد: جشنواره عکس از آثار این عکاسان به مدت ۳ روز در ساختمان قدیمی گمرک چابهار برگزار شود.

وی تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی متقاضیان بوم‌گردی در این شهرستان‌ها نیز با همکاری سپاه و اداره میراث‌فرهنگی چابهار در دستور کار قرار گرفت.

بلوچ‌زاده گفت: عکاسان مستقر در شهر چابهار ضمن دیدار از بندر صیادی کنارک، بازار سنتی کنارک، کوه های مریخی، گواتر، حیات وحش چابهار، بندر بریس، باهو کلات، بندر پزم و دریا کوچک و دریا بزرگ از این موقعیت ها عکاسی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همه عکس‌ها بعد از ابعاد فنی و حسی عکاسی عکس از ابعاد "زمان"، "دید خلاقانه"، "فرهنگ"، "توسعه" و "رشد و توریسم" مورد گزینش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه