اخبار داغ

حجت الاسلام محمود اصغری :

جاده صاف کن های غرب همواره در صدد تغییر ماهیت انقلاب / گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی براساس عقل و قانون است

جاده صاف کن های غرب همواره در صدد تغییر ماهیت انقلاب / گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی براساس عقل و قانون است
استاد دانشگاه های اردبیل گفت: جاده صاف کن های داخلی غرب بر این باور بودند که دیگر تاریخ انقضاء انقلاب به سر رسیده است و با آشوبگری قصد ویرانی کشور را داشتند اما مردم ایران که همواره پشتیبان ولایت هستند و با حماسه 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را دوباره نا امید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار   سبلان ما ، اظهار داشت:  از نظر عقلی ،فقهی و قانونی به کسی که ظلم شده است باید انتقام گرفته شود و هماهنگونه رهبر معظم انقلاب فرموده اند باید انتقام سخت انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: آمریکا از زمانی که در منطقه منزل گزیده خاورمیانه را دچار نا امنی کرده است و کشورهای منطقه که اجازه استقرار پایگاه نظامی این کشور را در خاک خود داده اند در جنایت های رخ داده شریک هستند و نشانه ضعف خود را هویدا کرده اند.

,

استاد دانشگاه های اردبیل  با بیان اینکه بارها مقام معظم رهبری  به قوی بودن کشور توصیه اکید کرده اند گفت: در کشوری که تمامی منابع مورد نیاز برای صنعت، کشاورزی و گردشگری را دارا است مایه شرمساری است که حال روز اقتصادش به چنین وضعی گرفتار شود؛ همانگونه که در صنعت نظامی در جمع چند کشور برتر جهان هستیم، باید مسئولان بجای طعنه و کنایه زدن برنامه ریزی کنند و ارزش پول ملی را به جایگاه واقعی خود برسانند.

,

وی تصریح کرد: امام راحل شعار" نه شرقی و نه غربی "را برای استقلال کشور سر دادند ولی عده ای از کسانی که در غرب زندگی و تحصیل می کردند باور چندانی به گفتمان نداشتند و اکنون می بینیم که در برابر مردم ذلیل و خوار شده اند.

,

امام جمعه سرعین با اشاره به اینکه 9 دی حماسه جاویدان در تاریخ انقلاب بود تاکید کرد: جاده صاف کن های داخلی غرب بر این باور بودند که دیگر تاریخ انقضاء انقلاب به سر رسیده است و با آشوبگری قصد ویرانی کشور را داشتند اما مردم ایران که همواره پشتیبان ولایت هستند با حماسه 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را دوباره نا امید کردند.

,

حجت الاسلام اصغری گفت: اساتید دانشگاه ،کسانی تریبون در دست دارند به ویژه سران سه قوه باید در مورد حماسه 9 دی تبیین گری کنند روحانیون نیز می توانند از طریق فضای مجازی به روایت حقیقت های نا گفته این واقعه بزرگ بپردازند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه