اخبار داغ

توسط سازمان بسیج ادارات کرمانشاه؛

مسابقه مجازی "راه شهید سلیمانی" برگزار می شود

مسابقه مجازی "راه شهید سلیمانی" برگزار می شود
مسابقه مجازی "راه شهید سلیمانی" توسط سازمان بسیج ادارات سپاه نبی اکرم(ص) با همکاری حوزه صنعت نفت غرب کشور و پایگاه شهید زینی پالایش نفت کرمانشاه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برزو شریفی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد از برگزاری مسابقه مجازی «راه شهید سلیمانی» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این مسابقه توسط سازمان بسیج ادارات سپاه نبی اکرم(ص) با همکاری حوزه صنعت نفت غرب کشور و پایگاه شهید زینی پالایش نفت کرمانشاه برگزار خواهد کرد.

وی شهید سلیمانی را نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم و تفکر الحادی معرفی کرد و افزود: این مسابقه به منظور ضرورت تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار پر افتخار برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: شناخت آرمان های شهدای اسلام و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه از مهمترین اهداف این برنامه است.

شریفی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود سوالات مسابقه از امروز به سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه به آدرس www.korc.ir  مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت ارسال پاسخ نامه را ۱۵ دی ماه ۹۹ عنوان کرد و بیان داشت: در پایان به ۱۰۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه با قید قرعه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا می شود که اسامی برگزیدگان از طریق سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه اعلام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه