اخبار داغ

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش انجام شد؛

آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در یکی از محروم ترین نقاط کرمان

آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در یکی از محروم ترین نقاط کرمان
با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان کلنگ ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در شهرک صنعتی یکی از محروم ترین مناطق شهر کرمان، به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بعد از ظهر امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، استاندار کرمان، مدیر کل نوسازی مدارس استان و رئیس اتاق بازرگانی کرمان، مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه خیرساز محله صنعتی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مجتمع آموزشی در قالب دو واحد ۱۲ کلاسه با مشارکت ۳۰ درصدی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان و ۷۰ درصدی سازمان نوسازی مدارس احداث خواهد شد.

,

سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه کلنگ زنی این مجتمع آموزشی گفت: این مجتمع آموزشی که دارای ۲۴ کلاسه است، در یکی از محروم ترین مناطق و در حاشیه شهر کرمان واقع شده است.

,

وی افزود: تراکم جمعیت دانش آموزی زیادی در این منطقه وجود دارد و با ساخت این مجتمع آموزشی خدمات مناسب و مطلوب تحصیلی در فضایی ایمن و استاندارد به آن ها ارائه می شود.

,

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان تصریح کرد: در واقع بانی ساخت این مجتمع آموزشی در این منطقه،  محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و در مجلس است، با پیگیری این نماینده مجلس، با مشارکت اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی این مدرسه که مورد نیاز مردم این منطقه شهر کرمان است؛ ساخته خواهد شد.

,

واعظی نژاد با اشاره به اینکه این مجتمع آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی ساخته خواهد شد، ابراز کرد؛ این پروژه دو ساختمان ۱۲ کلاسه دارد، که یک دبستان ویژه دختران و یک ساختمان ویژه پسران مقطع ابتدایی در نظر گرفته شده است.

,

وی ضمن قدردانی از مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین پروژه، یادآور شد: با ساخت این مجتمع آموزشی بیش از ۸۰۰ دانش آموز حاشیه نشین شهر کرمان از فضای ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد و شرایط تحصیل خوب و بدون دغدغه برای دانش آموزان فراهم می شود.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اظهار کرد: این پروژه در ادامه ساخت ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس طبق تفاهم نامه با اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی ساخته می شود.

,

واعظی نژاد با اعلام اینکه زیربنای هر ساختمان آموزشی ۱۳۰۷ مترمربع است؛ در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد و سهم اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی، ۳۰ درصد این پروژه خواهد بود و مابقی از اعتبارات نوسازی مدارس تامین خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه