اخبار داغ

از قیاسش خنده آمد خلق را؛

وقتی تحلیلگر اصلاح طلب برای طرفداری از FTAF بدیهیات را انکار می‌کند!

وقتی تحلیلگر اصلاح طلب برای طرفداری از FTAF  بدیهیات را انکار می‌کند!
تا جایی شاهد استدلالات عجیب و غریب و سفسطه آمیز از سوی طرفداران FATF هستیم که حتی این افراد که در قامت کارشناس سیاسی فعالیت می کنند بدیهی ترین مسائل روز جهان را هم نادیده می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها طرفداران برجام خود را به هر دری می زنند که ورود ایران به FATF توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شود. این فشارها بازی های سیاسی مختلف همراه بوده است. پیشتر معیشت مردم را منوط به اجرای برجام و پذیرفتن FATF می کردند اینک با به راه انداختن سازمان یافته هشتگ «واکسن بخریم» و اظهاراتی از این دست که بدون حضور در این سازمان نمی توانیم واکسن کرونا تهیه کنیم، سلامتی مردم را به برجام گره زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در همین رابطه، شاهد استدلالات عجیب و غریب از سوی طرفداران برجام و کسانی که حتی در قامت تحلیلگر سیاسی در جریان اصلاحات فعالیت می کنند، هستیم.
,
 
,
عباس عبدی کارشناس راهبردی اصلاح طلبان در حساب توییتری خود و در واکنش به مخالفانFATF  نوشت: «چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی‌دهید، نوشت: برخی با عضویت در FATF مخالفند، ولی همچنان عضو سازمان مللی هستند که رکن اصلی آن شورای امنیت با حق وتوی ۵ قدرت جهانی و ایالات متحده است؟ چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی‌دهند که حتی موجودیت اسرائیل را هم آنها رسمیت دادند.»
, عباس عبدی کارشناس راهبردی اصلاح طلبان در حساب توییتری خود و در واکنش به مخالفانFATF  نوشت: «چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی‌دهید، نوشت: برخی با عضویت در FATF مخالفند، ولی همچنان عضو سازمان مللی هستند که رکن اصلی آن شورای امنیت با حق وتوی ۵ قدرت جهانی و ایالات متحده است؟ چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی‌دهند که حتی موجودیت اسرائیل را هم آنها رسمیت دادند.», عباس عبدی کارشناس راهبردی اصلاح طلبان در حساب توییتری خود و در واکنش به مخالفانFATF  نوشت: «چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی‌دهید، نوشت: برخی با عضویت در FATF مخالفند، ولی همچنان عضو سازمان مللی هستند که رکن اصلی آن شورای امنیت با حق وتوی ۵ قدرت جهانی و ایالات متحده است؟ چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی‌دهند که حتی موجودیت اسرائیل را هم آنها رسمیت دادند.»,
 
,
, ,
 
,
البته از جریان سیاسی که همه چیز حتی آب خوردن و ازدواج و اشتغال جوانان و محیط زیست کشور را به برجام پیوند زدند این مغلطه‌ها موضوع بعیدی نیست. اما جالب است که طرفداران برجام برای اینکه به مقصود خود برسند از هر شیوه ای ولو خود را به خواب زدن و خود را در جایگاه یک فرد بی اطلاع نشان دادن، ابایی ندارد.
,
 
,
درحالی عباس عبدی FATF را با سازمان ملل متحد مقایسه می کنند که بسیاری به خوبی می دانند که این سازمان ویژه مالی یا پولشویی که یکی از موارد آن مبارزه با تروریسم است را آمریکایی ها و کشورهای غربی تنها برای اهداف خود و اینکه جهان در نظم سیاسی و هژمونیک آنها حرکت کند و منافع آنها را تامین کند، راه اندازی کرده اند. درواقع تعریف تروریسم و پولشویی را آنها انجام می دهند و در همین روند در لیست تروریستی آنها تروریست هایی که به کشورمان ضربه زدند وجود ندارد اما گروه هایی که باعث ثبات و امنیت منطقه خاورمیانه شده اند تروریست خطاب می شوند. 
, درحالی عباس عبدی FATF را با سازمان ملل متحد مقایسه می کنند که بسیاری به خوبی می دانند که این سازمان ویژه مالی یا پولشویی که یکی از موارد آن مبارزه با تروریسم است را آمریکایی ها و کشورهای غربی تنها برای اهداف خود و اینکه جهان در نظم سیاسی و هژمونیک آنها حرکت کند و منافع آنها را تامین کند، راه اندازی کرده اند. ,
 
,
 
,
, ,
واکنش کاربران توئیتر به سفسطه کارشناس اصلاح طلب
, واکنش کاربران توئیتر به سفسطه کارشناس اصلاح طلب,
 
,
این درحالی است که کارشناسان امور بین الملل FATF را نوعی خودتحریمی عنوان می کند که باعث می شود اطلاعات مالی و تجاری ایران در اختیار کشورهای غربی قرار بگیرد و این کشورها که در همه حال سعی در ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند با استفاده از همین اطلاعات کشورمان را زیر تحریم های بیشتری تحت فشار بگذارند.
,
 
,
در همین راستا، «علی خضریان»، نماینده مجلس درباره تعامل با FATF در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «جریان غربگرا درحالی تلاش دارد با شانتاژ سیاسی بهبود روابط بانکی و حتی موضوعاتی چون واکسن کرونا را به تصویب لوایح الحاق به کنوانسیون‌های پالرمو و تامین مالی تروریسم گره بزند که اجرای ۳۹ بند از ۴۱ بند برنامه اقدام باعث بهبود وضعیت تعاملات بانکی نشده است.‏ کسانی که می‌گفتند با برجام موانع تجارت خارجی، اشتغال، آلودگی هوا و حتی آب خوردن درست می‌شود؛ اکنون می‌گویند اگر آمریکا هم به برجام برگردد، بدون  FATF تبادلات بانکی انجام نمی‌شود.»
, در همین راستا، «علی خضریان»، نماینده مجلس درباره تعامل با FATF در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «جریان غربگرا درحالی تلاش دارد با شانتاژ سیاسی بهبود روابط بانکی و حتی موضوعاتی چون واکسن کرونا را به تصویب لوایح الحاق به کنوانسیون‌های پالرمو و تامین مالی تروریسم گره بزند که اجرای ۳۹ بند از ۴۱ بند برنامه اقدام باعث بهبود وضعیت تعاملات بانکی نشده است.‏ کسانی که می‌گفتند با برجام موانع تجارت خارجی، اشتغال، آلودگی هوا و حتی آب خوردن درست می‌شود؛ اکنون می‌گویند اگر آمریکا هم به برجام برگردد، بدون  FATF تبادلات بانکی انجام نمی‌شود.», در همین راستا، «علی خضریان»، نماینده مجلس درباره تعامل با FATF در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «جریان غربگرا درحالی تلاش دارد با شانتاژ سیاسی بهبود روابط بانکی و حتی موضوعاتی چون واکسن کرونا را به تصویب لوایح الحاق به کنوانسیون‌های پالرمو و تامین مالی تروریسم گره بزند که اجرای ۳۹ بند از ۴۱ بند برنامه اقدام باعث بهبود وضعیت تعاملات بانکی نشده است.‏ کسانی که می‌گفتند با برجام موانع تجارت خارجی، اشتغال، آلودگی هوا و حتی آب خوردن درست می‌شود؛ اکنون می‌گویند اگر آمریکا هم به برجام برگردد، بدون  FATF تبادلات بانکی انجام نمی‌شود.»,
 
,
, ,
واکنش کاربران توئیتر به سفسطه کارشناس اصلاح طلب
, واکنش کاربران توئیتر به سفسطه کارشناس اصلاح طلب,
 
,
وی می افزاید: « این تناقض از کجا می‌آید؟! اگر برجام محدودیت‌ها را برنداشته، از کجا معلوم تعامل با FATF برطرف کند. ‏از سوی دیگر در شرایطی که به گفته مشاور امنیت ملی ترامپ، دیگر اقدامی برای اعمال تحریم علیه ایران نمانده و البته ایران در فهرست کشورهای اقدام مقابله‌ای FATF نیز قرار دارد؛ رشد اقتصادی ایران پس از گذر از بحران‌ها مثبت شده و فروش نفت به بیش از یک میلیون بشکه در روز رسیده است.»
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه