اخبار داغ

استاد دانشگاه؛

شهید سلیمانی اسم رمز جبهه مقاومت اسلامی است/ اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها مجازی اما باشکوه خواهد بود

شهید سلیمانی اسم رمز جبهه مقاومت اسلامی است/ اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها مجازی اما باشکوه خواهد بود
رستم‌پور گفت: بسیجِ مقاومت با اسم رمز شهید سلیمانی، قهرمان ملی ایرانیان و امت اسلامی حماسه‌هایی در تاریخ ثبت خواهد کرد که جبهه کفر و دشمنان اسلام در شوک خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ رستم‌پور استاد دانشگاه در گفت و گو با سپاس، با اشاره به حماقت آمریکا در ترور سردار سلیمانی، اظهار کرد: صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها سردار دل‌ها که نمونه عالی ولایتمداری بود، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟ به راستی گناه شهید سردار سلیمانی چه بود ؟ که باید این چنین خود و یارانش کشته شدند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این استاد دانشگاه گفت: گناه شهید سردار سلیمانی این بود که اهل معنویت، اخلاص و آخرت بود و هیچ‌گاه تظاهر نمی‌کرد. گناه سردار دلها این بود که حق بود و باطل نبود، گناه شهید سلیمانی این بود که عاشق و دل باخته‌ی خدا بود.

,

رستم‌پور افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دشمن پس از شهادت سردار سلیمانی کامل شکست خورد. به راستى مصداق عینى این جمله است که در مکتب حاج قاسم، رقص اندر خون خود مردان کنند.

,

وی بیان کرد: بار دیگر ١٣ دى ماه، پهنه کشور میعادگاهی مى شود که یک ایران سلیمانی، با حضوری شکوهمند و حرکتی مجاهدت‌آمیز و با دلی داغدار از شهادت محبوب‌ترین شخصیت خود، اما پر انگیزه‌تر از پیش، به آرمان‌های امام راحل لبیک می‌گویند.

,

, ,

معاون اسبق استانداری بوشهر تصریح کرد: تربیت‌یافتگان مکتب امام‌خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و امام خامنه اى حفظه الله این‌بار با رمز اخلاص غوغای تاریخی به پا می‌کنند. از همین رو، جوشندگی خون علمدار مقاومت دل‌های کثیری را فتح و اراده مقاومت حق‌طلبان جهان را تازگی خواهد بخشید.

,

این استاد دانشگاه تصریح کرد: یقینا نخستین سالروز شهادت و عروج سیدالشهدای مقاومت، با حضوری شورانگیزتر و انگیزه و عزمی نیرومندتر از پیش، پیام امید و اعتماد به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان منتقل می‌کند. همانگونه که حضور ۲۵ میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در شهرهای مختلف کشور، قیامتی برپا و ناظران را مبهوت کرد.

,

وی عنوان کرد:  شهادت حاج قاسم به دست خبیث‌ترین افراد عالم یعنی آمریکایی‌ها و افتخار آنها به این جنایت یک ویژگی ممتاز برای آن مجاهد شجاع بود و مقتدای انقلاب حضرت امام خامنه اى فرمودند؛ جهاد او جهاد بزرگی بود و خداوند نیز شهادت او را شهادت بزرگی قرار داد. این نعمت عظیم بر حاج قاسم که شایسته آن بود، گوارا باشد. حاج قاسم باید همین‌جور به شهادت می‌رسید.

,

رستم‌پور اذعان کرد: به درستى مجموعه خصلت‌ها و روحیات ایرانی که در شهید سلیمانی تبلور یافته بود و آنها را در کشورهای منطقه به‌صورت عملی به نمایش گذاشت، زمینه‌ساز تبدیل شدن محبوب‌ترین شخصیت ایرانی در تمام نظرسنجی‌های داخلی و حتی آمریکایی بود.

,

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: ان شاءالله حضور پر طراوت در مراسمات مجازى اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چیزى از شکوه و عظمت مراسمات کم نخواهد کرد و بار دیگر عزت و اقتدار ملی را به رخ جهان می‌کشد و امیدهای دشمن را پوچ می‌کند. همین حضور یکپارچه است که درخت انقلاب را ریشه‌دار و تنومندتر می‌سازد که برکندن آن از جا ناممکن است.

,

انتهایی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه