اخبار داغ

استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

کاهش 80 درصدی بستری‌ها با اجرای طرح شهید سلیمانی

کاهش 80 درصدی بستری‌ها با اجرای طرح شهید سلیمانی
هوشنگ بازوند از کاهش 80 درصدی بستری ها با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امروز دوشنبه هوشنگ بازوند در نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» ضمن تسلیت ایام فاطمیه ، اظهار داشت: در این طرح توانستیم یک انسجام ملی، مشارکت جدی و افزایش سرمایه را به وجود بیاوریم.

استاندار کرمانشاه گفت: این طرح ثابت کرد وقتی مردم در بحران هستند، حاکمیت در کنارشان قرار می گیرد.

وی ضمن تقدیر از کسانی که چنین نامگذاری برای این طرح داشته اند، گفت: استنباط من این است همانطور که حاج قاسم کوه به کوه، کشور به کشور به دنبال ویروسی به نام داعش می گشت که آنرا نابود کند، هم اکنون سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی هم در این طرح روستا به روستا، محله به محله، خانه به خانه می روند تا ویروس کرونا را از بین ببرند و الحمدالله نتیجه خوبی گرفتیم.

بازوند با توجه به هدفگذاری طرح گفت: ما کاهش بستری 30 درصد پیش بینی کرده بودیم که خوشبختانه به 80 درصد کاهش بستری رسیدیم و در زمینه مرگ و میر نیز کاهش 10 درصدی را پیش بینی کردیم که به 50 درصد کاهش رسیدیم.

استاندار کرمانشاه گفت: هزار و 222 تیم در قالب تیم های حمایتی، مراقبتی نظارتی با تعداد افرادی حدود دو هزار و پانصد نفر در حال فعالیت هستند که فرمانده سپاه استان اعلام آمادگی کردند که این نیروها را تا 3 برابر افزایش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

وی گفت: سپاه و علوم پزشکی در بحران سیل و زلزله هم همکاری خوبی داشتند که صمیمانه از زحماتشان تشکر می کنیم.

,

بازوند گفت: ما حصل این کار؛ کاهش بستری ها از 1250 نفر طی اواخر آبانماه به 186 نفر بستری در حال حاضر رسیدیم، همچنین فوتی ها در اوج کرونا 24 نفر در طول شبانه روز داشتیم که الان به 1 نفر در روز رسیده است.

,

وی در ادامه به استقرار تیم مراقبتی در مرزهای استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این فعالیتها این عزیزان در مرز هم حضور داشتند، ما هم اکنون 6 مرز رسمی داریم که تردد و صادرات انجام می شود، همین تیم در مرز هم مستقر بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی در پایان بر حل مشکلات منابع مالی برای اجرای هر چه بهتر طرح تاکید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه