اخبار داغ

امام جمعه سرایان مطرح کرد؛

هراس دشمن از تفکر "ما ملت شهادتیم"/ منطق مقاومت محبوب دل‌ها و منطق سازش، منفور است

هراس دشمن از تفکر "ما ملت شهادتیم"/ منطق مقاومت محبوب دل‌ها و منطق سازش، منفور است
حجت‌الاسلام سنجری با بیان این‌که دشمن از تفکر شهید سلیمانی می‌ترسد، گفت: این‌که شهید سلیمانی می‌فرماید "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم" گویای یک تفکر عمیق است که دشمن از این تفکر هراس دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سرایان در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: حاج قاسم به دلیل تواضع، ذوب در ولایت بودن،  شجاعت، نوع دوستی و اخلاصی که داشت در دل‌های مردم جای گرفت و از او به عنوان سردار دل‌ها یاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: تشییع باشکوه سردار سلیمانی گویای این است که وعده خدا تحقق یافت و هرکسی، خدایی کار کند، خدا او را عزیز قرار می‌دهد.

,

امام جمعه سرایان با اشاره به این‌که شهید سلیمانی خصوصیات زیادی دارد که او را از سایرین متمایز می‌کند، گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه شیفته خدمت بود نه‌تشنه قدرت، برای او فرقی نمی‌کرد میدان عملیات او کجا باشد. اگر روزی اقتضای کار او جبهه‌های جنوب بود به آن‌جا می‌رفت یا اگر احساس می‌کرد ماموریت در مناطق مرزی و مواجهه با اشرار علاج کار است، حتما با تمام توان در آن‌جا حضور پیدا می‌کرد.

,

حجت‌الاسلام سنجری تأکید کرد: شهید سلیمانی انسانی مخلص و به شدّت انقلابی بود و اگر می‌دید که مردم کشورش یا هر مسلمان یا هر نفس محترمی در کشوری دیگر، به کمک او نیاز دارد، حتما حضور پیدا می‌کرد، حتی اگر به قیمت آسمانی‌شدنش باشد. به همین دلبل ما نیز باید راه مقاومت و شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم.

,

دشمن از تفکر شهید سلیمانی می‌ترسد

, دشمن از تفکر شهید سلیمانی می‌ترسد, دشمن از تفکر شهید سلیمانی می‌ترسد,

وی با اشاره به این‌که دشمن به شدّت از شهید سلیمانی هراس داشت و باعث شد شیطان بزرگ به صورت مستقیم، ایشان را به شهادت برساند، تصریح کرد: دشمن از تفکر شهید سلیمانی می‌ترسد؛ این‌که شهید سلیمانی می‌فرماید "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم" گویای یک تفکر عمیق است که دشمن از این تفکر هراس دارد.

,

امام جمعه سرایان افزود: فدایی مردم بودن آن چیزی است که راه شهید سلیمانی را استوارتر می‌کند که در این خصوص فرقی نمی‌کند آن شهر و روستایی که زیر سلطه داعش است از روستاهای اهل سنت باشد یا شیعه یا عقیده ایزدی، بلکه در هر صورت از همه آنها داعش بیرون رانده می‌شود.

,

حجت‌الاسلام سنجری با اشاره به سیلی سخت و انتقام شهادت حاج قاسم، گفت: یکی از برکات شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی خروج آمریکا از منطقه خواهد بود. اما برای این مقصود، شاید یکی از کارها؛ آگاه‌کردن مردم و دولت‌های منطقه به خباثت آمریکایی‌ها باشد و مردم باید مشت فولادی که زیر دستکش مخملی نهفته است را بشناسند.

,

وی تاکید کرد: البته که مانند عملیات عین‌الاسد هم باید باشد، شوخی نیست کشوری که روزی به نحوی مستعمره آمریکا بوده و هزاران مستشار و آقا بالا سر آمریکایی در آن آزادانه هر خیانتی خواستند انجام دادند، اکنون یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکایی‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد و آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,

منطق مذاکره با منطق محور مقاومت سازگار نیست

, منطق مذاکره با منطق محور مقاومت سازگار نیست, منطق مذاکره با منطق محور مقاومت سازگار نیست,

امام جمعه سرایان در خصوص مذاکره با قاتلان شهید سلیمانی اظهار کرد: بایدن با ترامپ و او هم با سابقین خود هیچ فرقی ندارد، آن‌چه در صحبت‌های رئیس جمهور آمد که "ترامپ کاغذی را خط خطی کرد و بایدن هم بیاید و کاغذ دیگری را خطی بزند؛ کارها درست می‌شود"، با منطق یک حقوقدان و رئیس جمهور یک کشور انقلابی در تضاد بوده و به هیچ عنوان این منطق با منطق محور مقاومت سازگار نیست.

,

حجت‌الاسلام سنجری بیان کرد: راه‌حل مشکلات کشور فقط توجه بیش از پیش به توان جوانان کشور است. ما می‌توانیم مشکلات خود را با همت خود حل کنیم به شرطی که مسئولان بخواهند.

,

وی تصریح کرد: مگر همین مسئولان نبودند که در پایان دولت دهم می‌گفتند؛ مشکل تحریم نیست و مدیریت نقش بیشتری دارد؟ خوب بیش از 7 سال است همان افراد مدیرند، حال چرا نگاه به دشمن دارند؛ نمی‌دانم.

, مگر همین مسئولان نبودند که در پایان دولت دهم می‌گفتند؛ مشکل تحریم نیست و مدیریت نقش بیشتری دارد؟,

منطق مقاومت محبوب و منطق سازش؛ منفور است

, منطق مقاومت محبوب و منطق سازش؛ منفور است, منطق مقاومت محبوب و منطق سازش؛ منفور است,

امام جمعه سرایان گفت: آن‌چه بعد از شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی به وضوح برای مردم و مسئولان نمایان شد این است که هرکسی با منطق مقاومت پیش برود محبوب دل‌ها خواهد شد و هرکسی با منطق سازش راه رفت، در درازمدت منفور خواهد شد، حتی برای طرفداران سابق خود.

,

حجت‌الاسلام سنجری تأکید کرد: در خصوص مذاکرات، فقط باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به دولت گوش‌زد کرد، البته اگر گوش شنوایی باشد. بارها رهبری فرمودند که آمریکا غیرقابل اعتماد است، اما کم‌ترین توجهی نشد.

,

وی افزود: آن‌چه از سخنان رئیس دولت و برخی وزرا برمی‌آید، دقیقا بر خلاف تکیه به توان داخل و خنثی‌کردن تحریم‌ها است، در حالی که بهتر است دولت به جای حرف، عمل را پیش گیرد تا به فرمایش رهبری در این چند ماه آخر؛ پایان خوشی در اذهان ملت داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه