اخبار داغ

کهگیلویه و بویراحمد را محل سفرهای نمایشی نکنید!

کهگیلویه و بویراحمد را محل سفرهای نمایشی نکنید!
کهگیلویه و بویراحمد دیگر گوشش به وعده ها و شعار ها بدهکار نیست و سفر های بدون دستاورد و نمایشی مرحم زخم محرومیت استان نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس اوایل آذرماه امسال غلامرضا پناه معاون وزیر کار، در سفری به کهگیلویه و بویراحمد و اختصاصا به شهرستان دنا قولهایی جهت توسعه این شهرستان در ابعاد مختلف ارایه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح زاگرس,

در زیر بخشی از وعده های ارایه شده از زبان فرماندار دنا آورده شده است:

,

تکمیل مجموعه ورزشی رفاهی و فرهنگی کارگران شهرستان دنا.

,

اختصاص 15 میلیارد تومان به احداث یک مجموعه دیگر ورزشی ،فرهنگی و رفاهی در شهرستان دنا.

,

مجوز احداث پروژه توریسم ورزشی و گردشگر پذیری شهرستان دنا.

,

راه اندازی بزرگترین تعاونی های کشور ،تعاونی آب معدنی سی سخت.

,

اخذ تسهیلات گردشگری به یک پروژه بوم گردی در شهرستان دنا

,

, ,

بیش از یک ماه از سفر پناه به کهگیلویه و بویراحمد می گذرد و پس از آنکه در همان روزهای سفر این موضوعات به وفور اطلاع رسانی شد اما تا کنون هیچ گونه خبری در خصوص نتایج حاصله از این سفر در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد مخابره نشده است.

,

حرکت این معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزیر کار به استان و برگزاری جلسات مختلف ستودنیست اما کهگیلویه و بویراحمد دیگر گوشش به وعده ها و شعارها بدهکار نیست.

,

وعده هایی که ارایه شد آیا به سرانجام رسد یا در چه مرحله ای از واگذاریست؟

,

قطعا یکماه فرصت کاملی برای اجرای تمام این وعده ها نیست و قطعا این رسانه هم چنین چیزی را مطالبه نمیکند اما ماحصل و مراحل پیگیری وعده های ارایه شده در کدامین ایستگاه قرار دارد.

,

حال انکه زمزمه هایی از سفر قریب الوقوع وی به شهرستان بویراحمد و برخی بخش های استان وجود دارد، آیا کاشت وعده های به سرانجام نرسیده پناه در کهگیلویه و بویراحمد به اتمام میرسد و فصل برداشت به وجود می آید یا همچنان اندر خم کوچه اول می مانیم؟

,

البته نا گفته نماند برخی مسئولان امر و تریبون های رسانه های این سفر نظیر فرماندار دنا باید در این خصوص پاسخگو باشد که چه اقداماتی صورت گرفته است.

,

گفتنی است در زمانیکه غلامرضا پناه رییس سازمان اقتصادی کوثر را برعهده داشت وعده هایی به شرح زیر به مردم استان داده بود که میتوان با واکوای به اجرا یا عدم اجرای آنها پی برد؟

,

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی سازمان اقتصادی کوثر در کهگیلویه وبویراحمد

,

غلامرضا پناه روز دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح های اقتصادی از سوی سازمان اقتصادی کوثر در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس تفاهم نامه 11 بندی منعقده بین این سازمان با استانداری استان قرار است یک واحد پرورش مرغ گوشتی 100 هزار قطعه ای، یک واحد پرورش مرغ تخم گذار 1000 هزار قطعه ای، یک واحد پرورش جوجه یک روزه دو هزار قطعه ای در شهرستان کهگیلویه، دو طرح آبزی پروری یک هزار تنی در حوزه مارون و شهرستان کهگیلویه در استان راه اندازی شود.

, ا,

آمادگی سازمان کوثر برای سرمایه‌گذاری‌ در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

,

کارخانه آرد و نشاسته یاسوج، راه‌اندازی مرغداری متروکه 50 هزار قطعه‌ای در منطقه گنجه‌ای ،اجرای طرح گاو شیری در منطقه سقاوه،راه‌اندازی سایت‌های بزرگ پرورش ماهی،در باشت و گچساران نیز به دنبال ایجاد چند طرح بزرگ هستیم.

,

آمادگی سازمان اقتصادی کوثر جهت سرمایه گذاری در معادن استان

,

غلامرضا پناه، در نشستی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:سازمان اقتصادی کوثر جهت سرمایه‌گذاری در معادن غنی استان همچون فسفات، مس، سلستین و بوکسیت آمادگی دارد که در این راستا تفاهمات اولیه صورت گرفته است و مهم‌ترین ذخایر و پتانسیل‌های معدنی از طرف مدیران مجموعه صنعت و معدن استان ارائه شد.

,

معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر تصریح کرد: در مناطق محروم که قابلیت سرمایه‌گذاری و رقابت وجود داشته باشد سازمان اقتصادی کوثر بنا به سیاستی که دارد گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌‌زدایی با توسل به سرمایه‌گذاری بر می‌‌دارد و به فراخور شرایط اقتصادی و نگاهی که مدیریت آن به مناطق محروم دارد، بحث سرمایه‌گذاری را با جدیت دنبال می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه