اخبار داغ

بازخوانی فتنه 88 از زبان سردار نوعی اقدم؛

فتنه تقلب، دست های پشت پرده نفاق داخلی را عیان کرد/ حماسه 9دی، شاخ نفوذی های وطن فروش را شکست

فتنه تقلب، دست های پشت پرده نفاق داخلی را عیان کرد/ حماسه 9دی، شاخ نفوذی های وطن فروش را شکست
سردار نوعی اقدم با بیان اینکه فتنه88، تجلی ظهور و بروز نفوذ چندین ده ساله عوامل استکبار در نظام ما بود، گفت: حماسه 9دی ضمن پاکسازی بدنه نظام از عوامل خودفریفته و نفوذی دشمنان، پیوند بین امت با ولایت را مستحکم تر از هر زمان دیگری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و  کارشناس مسائل نظامی و سیاسی کشور در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، به تحلیل ابعاد مختلف فتنه 88 پرداخت و گفت: در جریان انتخابات سال 88، استکبار با یهره گیری از سرمایه گذاری بر روی عوامل نفوذی خود در داخل کشور در صدد براندازی انقلاب ما بود بنابراین با تمام قوا و عوامل و مزدورا داخلی خود به میدان آمد تا با استفاده از قدرت زر و زور بتواند به آرزوی دیرینه خود یعنی براندازی نظام و بازیابی هویت خود جهان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: فتنه 88 کلا تجلی ظهور و بروز چندین ده ساله  نفوذ استکبار در نظام جمهوری اسلامی بود.

,

فتنه تقلب، روایت تلاش نافرجام استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی

, فتنه تقلب، روایت تلاش نافرجام استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی, فتنه تقلب، روایت تلاش نافرجام استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی,

 سردار نوعی اقدم در ادامه سخنان خود با اشاره به منابع و اسناد موجود به رابطه برخی افراد سست عنصر با عوامل آمریکایی در داخل کشور پرداخت و گفت: طبق استاد آمریکا در ابتدا  با میر حسین موسوی موافق نبود و به وی اعتماد نداشت و معتقد بود که موسوی نخست وزیر دوران جنگ 8 ساله است و کار را به دلخواه انها پیش نخواهد برد، امام طی جلسه ای که محمد خاتمی با عوامل آمریکایی در کشوری ثالت برگزار کرد آنها را قانع کرد که کاندیداتوری موسوی را بپذیرند و روی وی سرمایه گذاری کنند.

,

وی به توافقات حاصل شده در این نشست اشاره کرد و گفت: رنگ انتخاباتی، شعار انتخاباتی و آشوب های خیابانی تحت عنوان تقلب و رای ما را پس بدهید در این جلسه مصوب و برنامه ریزی شده بود تا اگر موسوی برنده انتخابات نشود  با راه اندازی آشوب ها و نزاع های خیابانی بتوانند به اهداف خود برسند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی با بیان اینکه سناریوی آمریکایی فتنه 88 با عوامل خود فروخته داخلی در کشور ثالث برنامه ریزی شد، گفت: کارهای مزدورانه، عمل میدانی به نیابت از دشمن از مولفه های اصلاح طلبی شده بود.

,

وی با بیان اینکه در نشست های متعدد مزدوران داخلی و استکبار هم قسم شده بودند تا فرد مورد نظر مردم و رهبری رئیس جمهور نشود، گفت: آنها می خواستند با تزریق عوامل خود در راس قوه مجریه عملا برنامه های خود را بصورت مستقیم اجرا کنند.

,

همسران سران فتنه، زمینه سازان فتنه تقلب

, همسران سران فتنه، زمینه سازان فتنه تقلب, همسران سران فتنه، زمینه سازان فتنه تقلب,

سردار نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به ارائه کدهای  فتنه انگیزی توسط عوامل نفوذی داخلی پرداخت و گفت: طبق اسناد موجود و اخبار رسمی منتشر شده  همسر هاشمی رفسنجانی، فائزه هاشمی و همچنین  زهرا رهنورد همسر میر حسین موسوی  در نشست های متعددی کار هماهنگی  برنامه های بعد از اعلام پیروز انتخابات را فراهم کرده بودند.

,

وی به ذکر نمونه ای از برنامه ریزی های فوق پرداخت و گفت: وقتی خبرنگاری از همسر هاشمی رفسنجانی در مورد  انتخابات88 سوال می کند ، وی می گوید: زمین و زمان سبز است، ما پیروزیم و مشکلی نیست و در برابر سماجت خبرنگار که اگر با احتمال یک درصد هم برنده نشدید نیز واژه تقلب را به کار برده و گفته است: اگر فرد مورد نظر ما انتخاب نشود  پس حتما تقلبی رخ داده و مردم به خیابان ها خواهند ریخت تا رای خود را پس بگیرند.

,

سردار نوعی اقدم  با بیان اینکه خبرنگار دیگری نیز به سمت زهرا رهنورد می رود تا نظر وی را هم ثبت و ضبط کند، گفت: همسر میر حسین موسوی نیز با بیان اینکه تهران سبز است اظهار داشته است؛ موسوی فرزند لر  و ترک است و قطعا وی برنده نهایی انتخابات است و اگر وی برنده اعلام نشور تقلب رخ داده و مردم با حضور در خیابان ها رأی خود را پس خواهند گرفت.

,

وی با بیان اینکه این اظهارات قبل از برگزاری انتخابات ماحصل اتاق فکر مزدوران داخلی استکبار آن هم در منازل پیاده شدگان از قطار انقلاب است، گفت: موسوی نیز در تکمیل پازل تقلب قبل از شروع رای گیری پیروزی خود را در رسانه های زنجیره ای وابسته به جریان اصلاحات اعلام کرد و رسانه های معاند برون مرزی نیز به آن دامن زدند تا افکار عمومی را تحریک  و آماده انفجار کنند.

,

جعل نظرسنجی ها تا آتش زدن میادین تهران

, جعل نظرسنجی ها تا آتش زدن میادین تهران, جعل نظرسنجی ها تا آتش زدن میادین تهران,

این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی کشور با بیان اینکه اتاق فکر استکبار با جعل نظرسنجی ها و انتشار آنها از زبان دستگاه ها و نهاد های داخلی این گمانه زنی ها را در اذهان مردم بیش از پیش تقویت کرده بود، گفت: همه این اسناد و کدهای اعلام شده از طرف خود دشمنان نیز در سالهای گذشته بیان ، تایید و به اصطلاح اعتراف شده است.

,

وی سیاه نمایی از وضعیت کشور در آن دوران را نیز از جمله سناریوی استکبار عنوان کرد و گفت: در این راستا امپراطوری رسانه ای استکبار نیز سنگ تمام گذاشت تا هرطور که شده مردم را به حضور در خیابان ها تحریک کنند.

,

سردار نوعی اقدم به شروع تحریک میدانی مردم اشاره کرد و گفت: همزمان با ورود صندوق ها به وزارت کشور جهت شمارش آراء، عوامل نفوذی نیز جرقه های ایجاد شده را شعله ورتر کردند.

,

وی در ادامه سخنان خود به بیان کدهایی از اجرای سناریوی فتنه 88 پرداخت و گفت: طبق اسناد موجود ساعت 12 نصف شب عملیات آتش زدن 10 نقطه از تهران  با شعار رای ما را پس بدهید به عوامل داخلی و مزدوران استکبار مخابره شد.

,

پیشکسوت دوران دفاع مقدس از کشف دستگاه های ارتباط جمعی در جریان فتنه 88 خبرداد و گفت: طبق کشفیات به عمل آمده 10 دستگاه SNG که در زمان زلزله بم به کشور وارد شده بود در صندوق عقب ماشیها کار گذاشته شده بود تا تصاویر ارسالی از طریق دوربین های مخفی شده در لا به لای درختان را به شبکه های معاند ارسال و به نوعی جریان آشوب را هدایت و کنترل کند.

,

وی به مشاهدات عینی خود از شروع فتنه 88 پرداخت و گفت: ساعت 9 صبح  10 نقطه تهران از جمله میدان فاطمی اتش زده شد تا جریان تقلب همزمان با تشویش اذهان عمومی از طریق شبکه های ماهواره ای VOA  و BBS  راه اندازی شود.

,

نقش امپراطوری رسانه ای غرب، در هدایت اشوب های خیابانی فتنه 88

, نقش امپراطوری رسانه ای غرب، در هدایت اشوب های خیابانی فتنه 88, نقش امپراطوری رسانه ای غرب، در هدایت اشوب های خیابانی فتنه 88,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تصاویر آشوب ها به صورت زنده از شبکه های ماهواره ای پخش می شد، گفت: در داخل نیز مزدوران آمریکا در میدان ونک با کنترل های صورت گرفته از سوی اتاق فرمان فتنه آشوب گران را هدایت می کردند.

,

وی افزود : با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) 10 پراید مجهز به سیستم های ارسال سیگنال شناسایی و پاکسازی شدند که همزمان با این کتر، شبکه کنترل فتنه نیز خاموش شد و استکبار نتوانست پازل آشوب خود را تکمیل کند که در ادامه تلاش های کورکورانه خود و اقدامات منفعلانه سران فتنه، مردم با حضور حماسی خود در 9دی پاسخ دندان شکنی به همه عوامل داخلی و خارجی استکبار دادند و نشان دادند که تا پای جان بر سر عهد و پیمان خود ایستاده اند و از ولایت فقیه  و انقلاب اسلامی پشتیبانی خواهند کرد.

,

سردار نوعی اقدم به اقدامات میدانی فائزه هاشمی در جریان اشوب های خیابانی نیز اشاره کرد و گفت: وقاهت سهم خواهان و نفوذی های استکبار به حدی بود که فائزه هاشمی خود مستقیما بالای حلبی های خیارشور رفت  و صراحتا اعلام کرد که برای ما انتخابات مهم نیست و ما می خواهیم انقلاب اسلامی و رهبری نباشد که همه سخنان ساختار شکنانه وی هم ثبت و ضبط شده و موجود است.

,

مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه به استقلال فکری رسیده است

, مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه به استقلال فکری رسیده است, مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه به استقلال فکری رسیده است,

وی به واکنش هاشمی رفسنجانی در پاسخ به اعتراضات در مورد سخنان دخترش نیز اشاره کرد و گفت: مرحوم رفسنجانی در پاسخ به اعتراضات دلسوزان نظام و انقلاب نیز گفت: فائزه به استقلال فکری رسیده است و از من حرف شنوی ندارد ،  این حرف ها حکایت از این دارد که فائزه خود مزدور و نفوذی دشمن است.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به مشاهدات عینی خود از اخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه نیز اشاره کرد و گفت: اتفاقا من در این نماز جمعه در قطعه مختلط بودم و با چشمان خودم دیدم که فتنه گران و آشوبگران با چه سر و وضعی در نماز جمعه حاضر شده بودند.

,

وی با بیان اینکه پلیدترین افراد با آرایش های  99 قلمی و آستین های از همه جا کوتاه  آن هم با کفش و بدون وضو در نماز جمعه حاضر شده بودند، خاطرنشان کرد: همه این اعمال و رفتارها حکایت از برنامه ریزی از پیش تعیین شده بود.

,

سردار نوعی اقدم به اعترافات ابطحی و نبوی از بازوان فتنه 88 نیز اشاره کرد و گفت: عوامل خود فروخته و مزدوران استکبار خود اعتراف کردند که همه این اقدامات در راستای تداوم آشوب ها و کوبیدن بر طبل توخالی تقلب بوده است.

,

حماسه 9دی، شاخ نفوذی ها در بدنه نظام جمهوری اسلامی را شکست

, حماسه 9دی، شاخ نفوذی ها در بدنه نظام جمهوری اسلامی را شکست, حماسه 9دی، شاخ نفوذی ها در بدنه نظام جمهوری اسلامی را شکست,

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه من مخالفان را دوست دارم چون امید به اصلاح آنها دارم، گفت: اما شاخ نفوذی ها را می شکنم چراکه این افراد گمراه و از ضالین ها هستند.

,

وی با بیان اینکه مردم خود  مرز بین دلسوزان نظام و نفوذی ها را مشخص کرده اند، گفت: امروز مردم با بصیرت خود اجازه نخواهند داد با الفاظ و القاب کلی و اعتقادات و باورهای آنها بازی شود.

,

سردار نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران ابتدای انقلاب اسلامی و فتنه کومله و دموکرات پرداخت و گفت: در آن برهه نیز انقلابیون با رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) از کردها حمایت و با کفر و الحاد در ان منطقه به مبارزه پرداخته و آن منطقه را از وجود تفرقه افکنان و کفار پاکسازی کردند.

,

این فرمانده جبهه مقاومت به جریان سوریه در حمله داعش نیز اشاره کرد و گفت: در آن میدان نیز رزمندگان اسلام با جداکردنصف  بردارن سنی، به مبارزه با سلفی ها و تکفیری ها پرداختند و با حول و قوه الهی توانستند بر وهابی های سلفی غلبه کنند.

,

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به هیچکس وفادار نیست، گفت: امروز حرکت های حزبی، گروهی و سلیقه ای منجر به شناسایی بشتر چهره نفاق می شود و مردم بهتر می توانند به مرزبندی واحد برسند.

,

سردار نوعی اقدم در پایان سخنان خود از وحدت و خدمت به مردم  تحت امر ولایت به عنوان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و گفت: امروز مردم کشورمان از هر زمان دیگری بصیرتر هستند و با اتفاقات رخ داده محکم تر از گذشته پای ایمان، اعتقاد و ارمان های خود ایستاده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه