اخبار داغ

اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها؛

آزادراه تهران-شمال محور چالوس را مسدود کرد

آزادراه تهران-شمال محور چالوس را مسدود کرد
بر اساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور، محور چالوس از امروز تا ۱۲ اسفند ماه و در روزهای بین هفته مسدود می‌شود تا پس از افتتاح فاز دوم آزادراه تهران-شمال این محور نیز اصلاح شده و بتواند به عنوان مسیر برگشت در کنار یکی از باندهای آزادراه مورد استفاده مردم قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاز دوم آزادراه تهران-شمال حدود ۲۲.۵ کیلومتر بوده و از شهرستانک تا پل زنگوله ادامه دارد و بر اساس توافقی که بین وزارت راه‌وشهرسازی و بنیاد مستضعفان به عنوان سرمایه‌گذار این پروژه صورت گرفت، مقرر شد تا برای افتتاح هر چه سریعتر این آزادراه، یکی از باندهای آن را (مسیر رفت) در کنار محور چالوس به عنوان مسیر برگشت آماده شودتا مردم بتوانند سریعتر از آزادراه استفاده کنند و حجم ترافیک کمتر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این راستا یکی از مباحث مطرح شده این بود که جاده چالوس نیز باید در طول ساخت و بهره‌برداری از فازهای یک، دو و سه آزادراه تهران-شمال اصلاح و تعریض شود تا مسافران پس از پایان آزادراه در محور چالوس با حجم ترافیک سنگینی مواجه نشوند.
,
 
,
در همین راستا مسیر دوراهی شهرستانک که پایان فاز اول بود اصلاح شد و کمی از بار ترافیکی را جبران کرد و حالا که فاز دوم این آزادراه در حال ساخت و تکمیل است، محور چالوس از حوالی نقطه پایانی فاز دوم قرار است به طول ۱۰ کیلومتر مسدود شده تا عملیات کارگاه جاده‌ای در آن انجام شود.
,
 
,
در آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور آمده است، محور چالوس حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۹ دی ماه لغایت  ۱۲ اسفند، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
,
 
,
این انسداد و عملیات جاده‌ای در راستای احداث فاز دوم آزادراه تهران-شمال است که نشان می‌دهد این آزادراه از نظر پیشرفت فیزیکی آنقدر جدی شده که این عملیات جاده‌ای همزمان با آن در حال انجام است و در سال آینده باید منتظر افتتاح آن باشیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه