اخبار داغ

سردار جلالی:

۹ دی نماد «قدرت نرم» انقلاب اسلامی است

۹ دی نماد «قدرت نرم» انقلاب اسلامی است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی فرارسیدن سالروز حماسه مردمی ۹ دی را تبریک گفت و تاکید کرد: ۹ دی نماد قدرت نرم انقلاب اسلامی در برابر تئوری‌های براندازان دشمن بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی فرارسیدن سالروز حماسه مردمی ۹ دی را تبریک گفت و تاکید کرد: ۹ دی نماد قدرت نرم انقلاب اسلامی در برابر تئوری‌های براندازان دشمن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
متن پیام به این شرح است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
امام خامنه ای (مدظله العالی):
,
 
,
۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.
,
 
,
واقعه حماسی ۹ دی یکی از نقاط عطف تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است. ۹ دی قله بیداری و بصیرت مردم و نمادی الهام‌بخش در دشمن‌شناسی، زمان‌سنجی و سلحشوری ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و مظهر افشای ماهیت تهدیدات نرم دشمن است.
,
 
,
مردمی که به محض روشنگری‌های ولی امرشان، امام خامنه‌ای عزیز، پی به توطئه دشمن بردند و «یک دست» در حرکتی عظیم «همه آمدند» تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند. به راستی نه دی مطهر بصیرت مردم در تبعیت و شناخت امر ولی فقیه بود.
,
 
,
یقیناً ماهیت حرکت عظیم مردمی در ۹ دی ماه ۸۸، احساس وظیفه برآمده از ایمان دینی و یک حرکت قلبی ایمانی با انگیزه الهی بود. اغراق نیست اگر بگوییم که این دست خدا بود که از آستین ملت بصیر ایران بیرون آمد و طومار انقلاب رنگین آمریکایی و انگلیسی را در هم پیچید.
,
 
,
بدون شک توطئه‌گران خارجی و ایادی آنها یعنی فریب خوردگان و ساده لوحانی که به‌دنبال از ریشه برکندن درخت تناور نظام اسلامی بودند یک حقیقت را نادیده گرفتند و آن هم اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از فهم دینی ملت ایران است. وقتی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی باشد نه متزلزل می‌شود و نه از بین می‌رود و مادامی که مردم دل در گرو نظام داشته باشند همه قدرت‌های عالم نیز دست به دست هم بدهند نخواهند توانست به انقلاب ضربه بزنند.
,
 
,
گرامیداشت این روز همانند صیقلی بر عقیق انگشتر که بر جلای آن می‌افزاید و زنگارها را از آن خواهد زدود باعث خواهد شد تا راهبرد وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، ایجاد یاس و ناامیدی که با استفاده از جنگ ترکیبی علیه مردم به راه افتاده است راه به جایی نبرد و زمینه توطئه و دسیسه‌چینی و ایجاد هزینه جدید برای ملت و نظام اسلامی فراهم نشود.
,
 
,
بازخوانی حماسه ۹ دی به ما یادآوری خواهد کرد که روزهای سخت با بکارگیری راهبرد مقاومت فعال، وحدت و یکپارچگی تبدیل به روزهای فتح و نصر خواهد شد و راهبرد فشار حداکثری دشمن در برابر ملت ایران شکست خواهد خورد و روزگار خوش پیروزی قطعی و نهایی ملت ایران در مقابل جبهه استکبار جهانی به زودی فراخواهد رسید.
,
 
,
امروز هم با توجه به تهدیدات متنوع دشمن هوشیاری راهبردی ملت واجب است. درس این است که کشور دوباره از یک سوراخ گزیده نشود چراکه تهدیدات امروز علیه مردم، ترکیبی و اجرای آن با سوءاستفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی است.
,
 
,
در پایان ضمن گرامیداشت حماسه‌سازی ملت بصیر ایران در یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸، براین امر تاکید داریم که امروز حفظ آرمان و ارزش‌های نظام اسلامی ضامن اقتدار و پیشرفت کشور است و در این میان، بیداری و آگاهی بخشی به مردم به ویژه نسل جوان از اهمیت دوچندان برخوردار است.
,
 
,
برماست که در این مسیر، پیروی از خط ولایت را یک اصل برای همیشه قرار دهیم و بدانیم استکبار همواره وحدت و یکپارچگی ملت غیور ایران را نشان گرفته است و مادامی که قدرت نرم مردمی پشتوانه نظام و انقلاب است به آن گزندی نخواهد رسید.
,
 
,
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
,
 
,
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: مهر
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه