اخبار داغ

تفاوت حاج قاسم سلیمانی با دیگر فرماندهان نظامی دنیا از زبان مدافع حرم اصفهانی/ سردار سلیمانی چگونه در بین مدافعان حرم حاضر می شد؟

تفاوت حاج قاسم سلیمانی با دیگر فرماندهان نظامی دنیا از زبان مدافع حرم اصفهانی/ سردار سلیمانی چگونه در بین مدافعان حرم حاضر می شد؟
یکی از مدافعان حرم اصفهانی گفت: تفاوت سردار شهید سلیمانی به نظر من این بود که بحث رئیس و فرمانده که با نیروهای خود نگاه زیر دستانه داشته باشد نبود و به نیروهای و رزمندگان خود رفیق بود به جای اینکه رئیس و یا فرمانده آن ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از مدافعان حرم اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص سردار سلیمانی اظهار کرد: من در منطقه که بودم چند برخورد با حاج قاسم سلیمانی داشتم و یک روز با اینکه از عملیات آمده بود و خیلی خسته بود که می شد خستگی را از چهره ایشان متوجه شد اما زمانی که ما برای سلام و احوال پرسی پیش او رفتیم استقبال خیلی گرم و صمیمی از ما داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
وی در خصوص محبوبیت سردار سلیمانی در بین رزمندگان و مدافعان حرم گفت: کار زمانی که برای خدا و به نیت خدا باشد، خود خداوند همه چیز را درست می کند و محبت او را در دل مردم از انقلابی گرفته تا قشر خاکستری جامعه، می اندازد.
,
 
,
این رزمنده اصفهانی افزود: علاقه جوانان برای حضور در بین مدافعان حرم زیاد بود و از زمانی که محبوبیت سردار سلیمانی در دل مردم بیشتر شد، این علاقه چند برابر شد؛ رزمندگان اسلام برای حفظ حریم اهل بیت (ع) و نجنگیدن با داعش در مرزها و شهرهای جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق ایستاندند و شهید شدند.
,
 
,
وی در خصوص تفاوت حاج قاسم سلیمانی با دیگر فرماندهان نظامی دنیا، گفت: تفاوت سردار شهید سلیمانی به نظر من این بود که بحث رئیس و فرمانده که با نیروهای خود نگاه زیر دستانه داشته باشد نبود و به نیروهای و رزمندگان خود رفیق بود به جای اینکه رئیس و یا فرمانده آن ها باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه