اخبار داغ

روایت جالب از واکنش مردمی که جمله «آقای ترامپ قمارباز» را شنیدند

روایت جالب از واکنش مردمی که جمله «آقای ترامپ قمارباز» را شنیدند
«آقای ترامپ قمارباز، من حریف تو هستم.‌‌ شما برای ما خط و نشان می‌کشید ؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد، من حریف شما هستم، نیروی قدس حریف شماست.» شاید ماندگار ترین تک جمله سردار سلیمانی در ذهن همه ما ایرانیان است؛ اما سردار این سخنرانی را کجا و در بین چه کسانی مطرح کردند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص خاطره ای در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سال 97، روز عید فطر در نماز جمعه تهران در کنار ایشان بودم، آن زمان در مجلس یک فعل و انفعالاتی انجام شده بود و بنده هم در این زمینه ورود کردم؛ شهید سردار سلیمانی به من گفت که از این مواضعتان، صمیمانه تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:  به او گفتم که 24 تیرماه علمیات رمضان نیروهای کرمان را هدایت می کردید و نیروهای همدان را شهید برادر من هدایت می کرد و آنجا شهید شد، یادتان می آید.
,
 
,
وی افزود: گفتم که 24 تیرماه یادواره شهدا داریم شما به عنوان سخنرانی بیایید؛ من به برای شهدا خیلی عظمت قائل هستم اما به دلیل این موضع گیری شما می آیم.
,
 
,
حاجی بابایی با بیان اینکه یک هفته قبل از یادواره از سوریه و یا عراق تماس گرفت که من در این منطقه کاری پیش آمده و نمی توانم بیاییم، تصریح کرد: به او گفتم که هر موقع می توانی بیایی برنامه را اجرا می کنیم که قبول کردند؛ 5 مرداد ماه سردار سلیمانی آمد و تاریخی ترین سخنرانی حاج قاسم همین سخنرانی بود.
,
 
,
وی اضافه کرد: برنامه تنظیم شده داشت که کجا این سخنرانی را داشته باشد؛ پس از برنامه به او گفتم می توانم به شما بگویم شهید سلیمانی، او دلیل پرسید و گفتم با توجه به این سخنرانی که شما انجام دادید، فکر نمی کنم آمریکایی ها به راحتی از شما بی خیال شوند.
,
 
,
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مجلس یک نفر ایراد گرفت؛ من نطخ کردم که زمانی که شما سکوت کردید و یک انسان بزرگ موضع می گیرد، شماها باید این موضع را بگیرید.
,
 
,
وی با توضیح اینکه سخنرانی شهید سلیمانی در همدان چند ماه در منطقه تعیین کننده بود، بیان کرد: اکثر جمعیت حاضر در این یادواره حزب اللهی های دو آتیشه بودند اما اینقدر از این جمله که شهید فرمود که « آقای ترامپ قمارباز، من حریف تو هستم.‌‌ شما برای ما خط و نشان می‌کشید ؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد، من حریف شما هستم، نیروی قدس حریف شماست.» خوشحال شدند که دست زدند و نشاطی ایجاد کرده بود در بین این مردم که ماندگار شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه