اخبار داغ

حجت الاسلام نجات فیاضی:

9 دی عید اکبر انقلاب اسلامی است

9 دی عید اکبر انقلاب اسلامی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت:9 دیماه جزو ایام الهی و عید اکبر انقلاب اسلامی است زیرا مردم با اخلاص و شور وصف ناپذیری در برابر فتنه گرانی ایستادند که 8 ماه در صدد نابودی کشور بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، حجت الاسلام نجات فیاضی ظهر امروز در مراسم گرامیداست ۹ دی که بصورت زنده از صداوسیمای مرکز اردبیل پخش شد اظهار داشت:  گرامیداشت چنین روز های پاسداشت عظمت و عزت مردم ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه اگر عاشورا و قدیر ایام الله نامیده می شود دلیل آن بصیرت و تشعشع انوار الهی است افزود: برخی از روزهای انقلاب همچون ۲۲ بهمن ماه مطلع فجر است چون مردم ایران در این روزهای ابدیت خود را استوار و طاغوت را سرنگون کرده اند. 

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: در طول تاریخ کسانی که بر علیه نظام الهی توطئه چینی کرده اند همواره سیلی سختی خورده و سینه به سینه رسوایی آنها نشر داده شده است.

,

وی تصریح کرد: 9 دیماه جزو ایام الهی و عید اکبر انقلاب اسلامی است زیرا مردم با اخلاص و شور وصف ناپذیری در برابر فتنه گرانی ایستادند که 8 ماه در صدد نابودی کشور بودند و به عبارتی دیگر این واقعه روز حیات مجدد انقلاب بود.

,

حجت الاسلام  فیاضی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مقابل توطئه هایی در  منطقه اتفاق می افتاد بصیر بود ابراز کرد: استراتژی جمهوری اسلامی دفاع از ملت مظلوم دنیا است و قطعا با خروج ذلیلانه آمریکا از خاورمیانه انتقام سخت محقق خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: استکبار با توطئه های و امپراطوری رسانه ای خود در صدد بر اندازی انقلاب هستند و زمانی که به اهداف شوم خود نمی رسند نخبگان جامعه را مورد حملات تروریستی قرار می دهند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: امروز اگر مردم با پشتیبانی ولایت حماسه  ۹ دی رقم زدند باید مسئولان نیز  دست اندازی های به حوزه اقتصادی را شناسایی و توطئه  ها این بخش مهم را خنثی کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه