اخبار داغ

امام جمعه میاندورود:

حضرت فاطمه(س)؛ طلایه‌دار دفاع از حریم ولایت/ مسئول بدون تقوا و ایمان زیبنده ملت ایران نیست

حضرت فاطمه(س)؛ طلایه‌دار دفاع از حریم ولایت/ مسئول بدون تقوا و ایمان زیبنده ملت ایران نیست
رضا محمدنسب گفت: حضرت فاطمه(س) توانست با نگاه و اندیشه والای خویش طلایه‌دار دفاع از حریم ولایت در برابر دشمنان اسلام حقیقی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رضا محمدنسب در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین 9 دی روز بصیرت و روز تجلی میثاق با ولایت، اظهار کرد: از صدر اسلام تا به امروز دشمنان بشریت به خصوص دین اسلام، فتنه انگیزی می‌کردند که براثر این فتنه، حق و باطل قاطی می‌شد و تشخیص آن برای همه مردم سخت بود.

وی بیان کرد: فتنه‌ای عظیم در صدر اسلام اتفاق افتاد که با حضور و روشنگری حضرت زهرا(س) و با خواندن خطبه فدکیه نقش بر آب شد که این خطبه بعد از خطبه غدیر بارزترین و روشن‌ترین خطبه است برای حفظ جایگاه امامت و ولایت.

امام جمعه میاندورود با اشاره به اینکه بعد از رحلت پیامبر(ص) که فتنه عظیم سقیفه به پا شد و مسیر امامت و ولایت تغییر کرد و به خلیفه تبدیل شد و آن بانوی دو عالم آمدند و جریان انحرافی را برای امت صدر اسلام تا روز قیامت روشن کردند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب هم دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی انقلاب هر روز توطئه می‌کنند و نقشه می‌کشند برای براندازی این نظام و شبانه روز نقشه می‌کشند که از کجا شروع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,

*مراقب نفوذ دشمن باشیم

محمدنسب خاطرنشان کرد: دشمنان فهمیدند که اگر می‌خواهد این نظام را شکست دهند و مردم را از مسیر اهداف بلند این انقلاب منحرف کنند مستقیما رفتند سراغ ستون و عمود خیمه که ولایت فقیه باشد.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) به تاسی از پیامبر فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به مملکت شما آسیبی نرسد؛ طبق بیان امام(ره) باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم چون عمود خیمه است این سخنان امام برگرفته از سخنان پیامبر اکرم است که فرمودند: من در حالی از دنیا می‌روم که دو چیز گرانب‌ها در میان شما می‌گذارم یکی کتاب پروردگار و دیگری اهل بیت من هستند هر کس به این دو چیز چنگ بزند هرگز گمراه نمی‌شود، گمراهی امت اسلامی در عدم تمسک به این دو چیز بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود با بیان اینکه اولین شهیده راه ولایت و امامت حضرت زهرا(س) است، گفت: اولین کسی که روشنگری کرد و آگاهی به مردم داد و بصیرت افزایی در بین امت اسلامی کرده بانوی دو عالم در خطبه فدکیه بوده است، دشمنان اسلام خوب فهمیدند که بعد پیامبر در جریان سقیفه، مسیر امامت به خلافت تبدیل شد ولی بانوی دو عالم با خطبه فدکیه نقشه‌های های آنها را نقش بر آب کرد و جان خودش هم را فدای حریم ولایت و امامت کرده است، اگر کسی سوال کرد فاطمیه یعنی چه؛ یعنی ولایت پذیری، مدافع ولایت بودن، دفاع از حریم امامت و ولایت.

, *مراقب نفوذ دشمن باشیم, *مراقب نفوذ دشمن باشیم,
,
,
,
,
,
,

فتنه 88 با روشنگری رهبری خنثی شد

, فتنه 88 با روشنگری رهبری خنثی شد, فتنه 88 با روشنگری رهبری خنثی شد,

محمدنسب با تاکید بر اینکه بعد از ارتحال امام(ره) تا به امروز حدت و شدت دشمنان نسبت به تخریب نظام بیشتر شد، افزود: در سال 88 آن فتنه عظیمی که به‌وجود آمد با هدایت‌گری و روشنگری به موقع رهبری و خطبه تاریخی ایشان در نماز جمعه خنثی شد.

وی اظهار کرد: در فتنه 88 واقعا برای یک عده حق و باطل قاطی شده بود و مردم ما با چراغ ولایت و امامت حرکت کردند و فتنه‌گران را سر جای خود نشاندند.

محمدنسب بیان کرد: قبل از 9 دی در هتک حرمتی که بعضی افراد خود فروخته به مجلس امام حسین(ع) کرده بودند و اصل نظام را هدف قرار داده بودند مردم با بصیرت و آگاه در روز 9 دی در راهپیمایی عظیم، بصرت و آگاهی خودشان را در چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و از حریم ولایت و امامت و ولایت فقیه دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم در طول این 42 سال جانن و مالن هیچ چیزی کم نگذاشتند و از این به بعد هم یقین دارم در دفاع از جایگاه امامت و ولایت کم نخواهند گذاشت، گفت: بعضی از افراد کم تقوا و بی‌تقوا و ضعیف النفس به مسئولیتی که می‌رسند به جای اینکه خودشان را خادم مردم بدانند طلب کار می‌دانند، مدیران خادم زیاد داریم که یکی از آنها سردار سلیمانی بود که هیچ‌گاه خود را طلب کار مردم نمی‌دانست بلکه بدهکار مردم می‌دانست.

,
,
,
,
,
,
,

مسئولی که تقوا و ایمان نداشته باشد خود را طلب‌کار می‌داند
محمدنسب افزود: شهدا با همه خدماتی که به مردم کردند خود را مدیون مردم می‌دانستند، هر مسئولی تقوا و ایمانش کمتر باشد خود را طلب‌کار می‌داند و تعداد آنها کم هم نیست و حضور آنها زیبنده ملت ما نیست.

وی همچنین با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد، گفت: قوه قضاییه قدم‌های خوبی برای مبارزه با مفاسد و مدیران متخلف برداشته است که این حرکت امیدواری مردم و دلبستگی آنها به نظام را بیشتر می‌کند و انتظار داریم این اقدامات فصلی و مقطعی نباشد و ادامه داشته باشد.

امام جمعه میاندورود تاکید کرد: مدافع حقیقی و واقعی حریم ولایت و امامت کسی است که عملا وسط میدان باشد و کار کند و یکی از همین گروه‌ها پرستاران و پزشکانی هستند که پای کار هستند و با امکانات کم وسط کار بودند و بیماران ما را مداوا کردند و همه کسانی که در این شرایط سخت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردند و با تمام وجود پای کار آمدند این‌ها مدافعان حریم ولایت هستند نه آنهایی که همیشه بهانه می‌گیرند و می‌گویند نداریم و نمی‌شود اینها کسانی هستند که می‌خواهند در دل مردم یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

محمدنسب با اشاره به مطرح شدن اهدا مقداری واکسن کرونا به صورت رایگان از سوی کشورهای غربی، بیان کرد: چطور شده است در این یک سالی که با کرونا مبارزه می‌کردیم و بیماران ما نیاز به دارو داشتند هیچ کشوری حاضر نشد به ما دارو بدهد حالا یک عده آمدند اعلام کردند که می‌خواهیم به شما واکسن رایگان هدیه بدهیم، چطور زمانی که بیمار ما از درد به خود می‌پیچید ما پول هم می‌دادیم اما به ما دارو نمی‌دادند حالا می‌خواهند رایگان به ما دارو بدهند آیا واقعا اینها دلشان برای ما سوخته است و یا واقعا فتنه‌ایی در بین است.

, مسئولی که تقوا و ایمان نداشته باشد خود را طلب‌کار می‌داند, مسئولی که تقوا و ایمان نداشته باشد خود را طلب‌کار می‌داند,
,
,
,
,
,
,
,

*ولایت‌پذیری در عمل کردن است

وی تصریح کرد: ملت ما یک سال تحمل کرده است و یک سال دیگر تحمل می‌کند اما واکسنی که دانشمندان ما ساختند که به آنها اعتماد داریم را استفاده کنیم، از آن طرف ما مخالف این نیستیم یک واکسن مطمئنی که کشورهای دیگر درست کردند وارد نشود اما باید اطمینان داشته باشیم و از جایی که مطمئن هستیم بگیریم اما اینهایی که اعلام کردند که می‌خواهند به ما واکسن بدهند مورد اعتماد نیستند و نخواهند بود.

امام جمعه میاندورود در پایان گفت: ولایت پذیری حقیقی در عمل کردن است و هر مسئولی که به مردم خدمت کند ولایت‌مدار است.

, *ولایت‌پذیری در عمل کردن است, *ولایت‌پذیری در عمل کردن است,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه