اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

اهتمام حاج قاسم به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل/ شر عاملان ترور شهید سلیمانی از منطقه باید پاک شود

اهتمام حاج قاسم به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل/ شر عاملان ترور شهید سلیمانی از منطقه باید پاک شود
امان الله علیمرادی گفت: حاج قاسم به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل اهتمام داشت؛ علل تفرقه را با ذکاوت تمام می‌شناخت و با درایت کم ‌نظیر رفع می‌کرد؛ جریانات سیاسی درون انقلاب را به هم وصل می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت مقام سپهبد شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم تربیت شده امام راحل، مقام معظم رهبری، مکتب دار مقاومت اسلامی و مایه افتخار امت اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شایسته است در اولین سالگرد آسمانی شدن این مرد تاریخ ساز از اوصاف و مکتب او یاد کنیم، عنوان کرد: شهید سلیمانی اهل تقوا، فضایل، مکارم و معالی اخلاقی، خودسازی، بندگی خدا، اخلاص، تهجد، قیام لله و استقامت در راه حق، توسل به اهل البیت علیهم‌السلام و عمل صالح، جهاد و آماده بذل مهجه برای خدا بود.

,

وی تصریح کرد: خداوند با جهاد مخلصانه مستمر و استقامت و تحمل سختی‌های طاقت‌فرسا در راه حق در صخره و صحرا، جوارح او را قوی، عزم او را استوار، جان او خالص، گداخته و آبدیده ساخته بود؛ چشمه های حکمت از قلب او به زبان و قلمش جاری، و در معرفت و معنا به مقامات بلند دست یافته و از خواص اولیای الهی شد و در معنویت و آخرت‌جویی اسوه و نمونه برجسته یک مسلمان ناب این روزگار گشت.

,

حاج قاسم نمونه بارز"اشداء علی الکفار رحماء بینهم" بود

, حاج قاسم نمونه بارز"اشداء علی الکفار رحماء بینهم" بود, حاج قاسم نمونه بارز"اشداء علی الکفار رحماء بینهم" بود,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی با خردمندی زمانه را درست شناخت، امر بر او مشتبه نشد، به خطا نرفت؛ از خودخواهی، پیروی از هوا، دنیاطلبی، زراندوزی، ریاست‌طلبی، شهرت‌خواهی، ریاکاری، تظاهر و خودنمایی با زیرکی فاصله گرفت؛ خدای متعال نیز عطیه‌ی او را فراوان قرار داد؛ خوش‌نام، بلندآوازه، لسان صدق برای آیندگان و امام متقین گشت.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: حاج قاسم جمع اضداد بود در برابر مستکبران غلیظ و مقاوم و پرچم‌دار "اشداء علی الکفار" و نسبت به بندگان خدا رئوف، مهربان، خیر رسان، فداکار، مردم‌دار و مهرورز و نماد "رحماء بینهم" بود.

,

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی هم شجاع و از جان گذشته و خطر پذیر بود و هم با تدبیر، درایت، تیزهوش؛ کارهای بزرگ و فرماندهی عملیات های نظامی خطیر و حساس را به عهده می‌گرفت و به سرانجام می‌رساند، اظهار کرد: فرماندهی او از معمول فرماندهی نظامی متمایز بود و بر دل رزمندگان فرمان می‌داد.

,

اهتمام حاج قاسم به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل 

, اهتمام حاج قاسم به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل  , اهتمام حاج قاسم به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل ,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تأکید بر اینکه حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و پس از آن، جان او سپر دفع بلای ملت و انقلاب بود، بیان کرد: در برون مرزها و منطقه، مستکبران را ناکام، نقشه‌هایشان را نقش بر آب کرد؛ در عراق، سوریه، لبنان و دیگر بلاد از او شکست خوردند و هیمنه‌ پوچ و پوشالی استکبار را در هم شکست.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حاج قاسم به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل اهتمام داشت؛ علل تفرقه را با ذکاوت تمام می‌شناخت و با درایت کم ‌نظیر رفع می‌کرد؛ جریانات سیاسی درون انقلاب را به هم وصل می‌کرد.

,

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی عاشق شهادت و لقاءالله بود و سرانجام به فوز عظیم شهادت نایل و به مقام "عند‌ ربهم یرزقون" رسید، گفت: ریختن خون پاک او به دستور مستقیم شقی‌ترین اشقیای زمان، رئیس‌جمهور تروریست و احمق آمریکا، بر انزجار ملت ‌ها از این نظام شیطانی و ذاتاً تروریستی افزون شد و روی سیاه شیطان بزرگ، سیاه‌تر گشت.

,

شر عاملان ترور شهید سلیمانی از منطقه باید پاک شود

, شر عاملان ترور شهید سلیمانی از منطقه باید پاک شود, شر عاملان ترور شهید سلیمانی از منطقه باید پاک شود,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای دام‌ظله‌العالی به‌نحوی کم‌نظیر یا بی‌نظیر، ایشان را تحسین، بلکه تعظیم فرمود؛ به مدال قهرمانی ملت ایران و دنیای اسلام مفتخر و سیدالشهدای مقاومت اسلامی شد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مسئولان و ملت ایران راه شهید سلیمانی بزرگ را ادامه می‌دهند و او را تبلور و نماینده جهانی ارزش‌های ایرانی، انقلابی و اسلامی و نماد قوت و قدرت ملی و مظهر مقاومت در مقابل زورگویی استکبار می شناسند؛ هویت این ملت، عزت و قوت و استقامت در برابر زور گویان است؛ انفعال، وادادگی، تسلیم و ذلت‌پذیری از آن دور است.

,

وی بیان کرد: به خواست خدا، این ملت با عقلانیت و خردمندی با کسب قوت در علم، فناوری، امکانات نظامی، سیاست و اقتصاد، هویت اسلامی و ایرانی خود را حفظ کرده؛ کید دشمنان را خنثی، تحریم‌ها را بی‌ اثر و طمع دشمنان را به طور کلی از این کشور قطع می‌کند؛ و هرگز به وعده‌های اشرار و دشمنان اعتماد نکرده و فریب نمی‌خورد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در پایان با بیان اینکه خدای متعال به ملّت و مسئولان، توفیق بدهد با تداوم راه شهیدان و این شهید عزیز، مایه  فخر ایران و اسلام باشند و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی به سرانجام برسد، خاطر نشان کرد: عاملان و آمران قتل سپهبد شهید سلیمانی باید به سزای عمل خود برسند و منطقه از شر مستکبران باید پاک شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه