اخبار داغ

معاون سابق سردار سلیمانی:

احترام ویژه مبارزان شعیه و سنی به سردار سلیمانی / حاج قاسم در کنار فراجناحی بودن حساس به خط قرمزهای انقلاب بود

احترام ویژه مبارزان شعیه و سنی به سردار سلیمانی / حاج قاسم در کنار فراجناحی بودن حساس به خط قرمزهای انقلاب بود
منصور حقیقت پور گفت: سردار سلیمانی نسبت به نهضت های شکل گرفته در منطقه بسیار واقف، رئوف و رفاقت خاصی بین آنها شکل داده بود بطوری که مبارزان شیعه و سنی احترام خاصی به او قائل بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی در عین قدرتمندی و شجاعت در مقابل دشمن  به خصوص آمریکایی ها در رویاوریی با عامه مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه متواضع بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نسبت به مسائل دنیوی بی اهمیت بود  افزود: حاج قاسم در دیماه 98 شهید نشد بلکه  زمانی که  فرماندهی نیروی قدس را به عهده گرفت گفت: “ من با غسل شهادت پا به میدان گذاشته ام” و همچنان که به شهید کاظمی ارادتی خاص داشت در سرای باقی نیز با او همراه شد.

,

1952180

, 1952180,

همرزم و معاون سابق سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم با وجود  اینکه همواره به انقلابی بودن تاکید داشت و با شخصیت های و جریان های مختلف نشست و برخاست می کردند اما به شدت به خط قرمز های انقلاب حساس بود و البته نگاه فرا جناحی او باعث محبوبیتش در بین مردم شده بود.

,

وی تصریح کرد: در حوزه کاری خود بسیار پر کار بودند و از ساعت پنج صبح تا نیمه های شب مشغول به کار می شدند و انرژی خاصی برای رسیدگی به امورات تحت اختیارش می گذاشت.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سردار سلیمانی نسبت به نهضت های شکل گرفته در منطقه بسیار واقف رئوف و رفاقت خاصی بین آنها شکل داده بود بطوری که شهید ابو مهدی المنهدس اردات خاصی به او قائل بود.

,

وی افزود: حاج قاسم نه تنها با مبارزان شیعه بلکه با احمد شاه مسعود متفکر اهل  سنت نیز ارتباط خاصی داشت و در مواقع دیدار با سردار احترام خاصی به او می گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه