اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه:

"پاوه" پایلوت استانی صدور مکانیزه پروانه کسب اصناف شد

"پاوه" پایلوت استانی صدور مکانیزه پروانه کسب اصناف شد
بهروز شفیعی گفت: نرم افزار جامع اصناف شهرستان پاوه بعنوان پایلوت استانی در دو روز اخیر نصب شده است و می توان گفت قدمی دیگر در راستای مکانیزه کامل اصناف برداشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز شفیعی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: نرم افزار جامع اصناف شهرستان پاوه بعنوان پایلوت استانی در دو روز اخیر نصب شده است و می توان گفت قدمی دیگر در راستای مکانیزه کامل اصناف برداشته شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه افزود: در حال حاضر اگر صاحبان پیشه و کسب و کاری که از تاریخ اعتبار مجوز کسب آنها گذشته باشد، ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف نشوند با توجه به اخطارهای قبلی باطل خواهد شد لذا هر چه سریع تر جهت ابطال و یا تمدید مجوز کسب خود به اتحادیه های مربوطه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شهروندان بزرگواری که مکان صنفی خود را جمع آوری کرده اند به دلیل جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی از جمله اتحادیه، مالیات و سایر عوارض ها نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام نمایند در غیر اینصورت ابطال مجوز کسب آنها بصورت اتوماتیک توسط سیستم با توجه به قوانین موجود انجام می پذیرد.

شفیعی گفت: از این تاریخ به بعد با توجه به آموزش های صورت پذیرفته در زمان دریافت مجوز کسب، هیچگونه مکاتبه ای با اداره دارایی در مورد عدم فعالیت واحد صنفی صورت نمی گیرد و مسئولیت اطلاع رسانی و ارائه مدارک در حین عدم فعالیت این واحدها بر عهده شخص صنفی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه