اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده مطرح کرد:

اخلاص در عمل رمز ماندگاری حاج قاسم بود

اخلاص در عمل رمز ماندگاری حاج قاسم بود
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده گفت: مسئولین اگر مکتبی را که حاج قاسم نشان داد یعنی با کار برای رضای خدا، ساده زیستی، خود شناسی می توان قلب ها را تسخیر کرد و رضای خلق را در پی خواهد داشت پس به جوانان عزیز سفارش می کنم شاید ما خیلی از الگوها را ندیدیم ولی یکی از الگوهای زمانه مانند حاج قاسم را درک کردیم پس به مکتب حاج قاسم بپیوندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید دهقان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی  صبح زاگرس با گرامیداشت یادوخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر به صورت عمیق به ابعاد شخصیتی حاج قاسم  بنگریم به این نکته خواهیم رسید همه کارها واعمال و رفتار این شهید بزرگوار برای خدا بود و برای هرعملی وقدمی وقلمی خدا را میدید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در خصوص رمز ماندگاری نام حاج قاسم در میان احاد ملت ایران و کشورهای جهان گفت: رمزماندگاری حاج قاسم دربین مردم اخلاص ایشان بود، خودش را به هیچ گروهی خاص متعلق نمیدانست. ونشان داد با اخلاص می توان تمام قلب ها را تسخیر کرد.

,

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده تصریح کرد: مردم خواهان و تشنه عدالت، صداقت و از خود گذشتگی هستند که حاج قاسم از ابتدا در خاک جبهه شروع و کسب کرده بود و از مادی بودن گذشت و فقط دنبال معنویات بود.

,

دهقان تاکیدکرد: وقتی می بینیم در مراسمی هرشخصی از گرایش فکری از هر طیف سنی حضور بهم می رساند باید لذت اخلاص عمل این انسان بزرگوار را که شاید نظیر آن دیگر نباشد و یا کم باشد را می تواند دید.

,

وی گفت:حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم وگروه های تکفیری بود و حلقه اتصال مقاومت در بیرون مرزها و چه زمان حیات با صحبت های دل نشین و افکار ومنش والا ورفتارهای خداپسندانه و باشهادت خودانسجامی دیگر با محور ولایت ایجاد کرد.

,

  رئیس دانشگاه پیام نور لنده گفت: مسئولین اگر مکتبی را که حاج قاسم نشان داد یعنی با کار برای رضای خدا، ساده زیستی، خود شناسی می توان قلب ها را تسخیر کرد و رضای خلق را در پی خواهد داشت پس به جوانان عزیز سفارش می کنم شاید ما خیلی از الگوها را ندیدیم ولی یکی از الگوهای زمانه مانند حاج قاسم را درک کردیم پس به مکتب حاج قاسم بپیوندیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه