اخبار داغ

درخواست و قول حاج قاسم از فرزند شهید مدافع حرم اصفهانی چه بود؟

درخواست و قول حاج قاسم از فرزند شهید مدافع حرم اصفهانی چه بود؟
همسر شهید مدافع حرم شهید مسلم خیزاب گفت: احساس می کنم بی پدری رو آقا محمد مهدی برای شهادت حاج قاسم متوجه شد و او دوباره یتیم شد چون برای شهادت پدر خوش پنج ساله بود و شاید آنقدر درک از شهادت نداشت اما برای شهادت حاج قاسم خیلی غمگین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ ترین چهره ‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌ شود؛ این شهید هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

با شکل گیری گروهک تروریستی داعش و حمله به مناطقی از عراق و سوریه سبب شد تا سردار شهید سلیمانی و یارانش برای دفاع مردم مظلوم این مناطق از جان و زندگی خود دست بکشند و روزها و سال ها به مبارزه با گروهک تروریستی داعش بپردازند.

,

سردار شهید سلیمانی نقش پررنگی در دفاع از مردم بی گناه سوریه در مقابل گروهک تروریستی داعش داشت؛ او و مدافعان حرم در بیشتر عملیات ها حضور داشتند و از مقام حرم و مردم بیگناه سوری و عراقی به دفاع همه جانبه پرداختند.

,

شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمندگان و شهدای مدافعان حرم نقش شوم آمریکایی ها و غربی ها را که برنامه ریزی برای کشاندن این جنگ داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کردند و شکست سختی و تاریخی را به آن ها تحمیل کردند.

,

در این زمینه با همسر شهید مدافع حرم، شهید "مسلم خیزاب" به گفت و گو پرداختیم.

,

صاحب نیوز: نظر شما در مورد حاج قاسم چیست؟

, صاحب نیوز: نظر شما در مورد حاج قاسم چیست؟, صاحب نیوز: نظر شما در مورد حاج قاسم چیست؟,

همسر شهید خیزاب: کسی که خالص بی ادعا بود و بی ادعا به مردم خدمت می کرد، مرد میدان و عمل بود؛ کاش مسئولان کشور از او درس می گرفتند که در همه صحنه‌ها حاضر باشند و حتی اگر میدان جنگ در یک کشور دیگر باشد.

,

به نظر شما چرا حاج قاسم اینقدر بین مردم محبوب بودند و هستند؟

, به نظر شما چرا حاج قاسم اینقدر بین مردم محبوب بودند و هستند؟, به نظر شما چرا حاج قاسم اینقدر بین مردم محبوب بودند و هستند؟,

به نظر من دلیل محبوبیت حاج قاسم در بین همه اقشار جامعه، اخلاص او بود؛ دایره یک محبوبیت چپ و راست، باحجاب وبی حجاب نمی شناخت.

,

کسی که ولایت‌مدار باشد و عاشق ولایت باشد او را اینقدر مخلص می کند که مردم شیفته اخلاص او وبصیرت او می شوند.

,

نیاز امروز کشور به مسئولانی همچون حاج قاسم است، نظر شما در این زمینه چیست؟

, نیاز امروز کشور به مسئولانی همچون حاج قاسم است، نظر شما در این زمینه چیست؟, نیاز امروز کشور به مسئولانی همچون حاج قاسم است، نظر شما در این زمینه چیست؟,

قطعاً نیاز کشور به مسئولانی با چنین تفکر، رفتار و خلوصی بوده و است؛ مسئولان کشور باید بدانند که این صندلی ها آنها را زمین گیر نکند که روزی باید جواب این صندلی‌ها را بدهند.

,

باید برای تکیه زدن به این صندلی ها که خون ها ریخته شده و شهدای را برای این مسئولیت ها داده ایم جواب بدهند و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

,

با توجه به اینکه شما همسر شهید هستید، چه چیزی باعث شد که جوانان از مسیر مدافعان حرم اینقدر استقبال کنند و چرا سردار بین رزمندگان و مدافعان حرم اینقدر محبوب بود؟

, با توجه به اینکه شما همسر شهید هستید، چه چیزی باعث شد که جوانان از مسیر مدافعان حرم اینقدر استقبال کنند و چرا سردار بین رزمندگان و مدافعان حرم اینقدر محبوب بود؟, با توجه به اینکه شما همسر شهید هستید، چه چیزی باعث شد که جوانان از مسیر مدافعان حرم اینقدر استقبال کنند و چرا سردار بین رزمندگان و مدافعان حرم اینقدر محبوب بود؟,

استقبال جوانان از مدافعان حرم نتیجه زحمات کار رسانه‌هایی چون امثال شما، تلویزیون، مداحان و شاعران به نام کشورمان بود که بنده خاطرم است اوایل شاید این چنان استقبالی نمی‌شد ولی با کار رسانه‌ای که انجام شد این استقبال به بی نهایت رسید.

, استقبال جوانان از مدافعان حرم نتیجه زحمات کار رسانه‌هایی چون امثال شما، تلویزیون، مداحان و شاعران به نام کشورمان بود که بنده خاطرم است اوایل شاید این چنان استقبالی نمی‌شد ولی با کار رسانه‌ای که انجام شد این استقبال به بی نهایت رسید.,

به خصوص مداحی «منم باید برم» آقای نریمانی که در این خصوص خوانده شد اگر نه اوایل صحبت‌هایی مطرح می‌شد چرا گذاشتید همسرانتان در یک کشور دیگر بروند و هر چقدر ما می‌خواستیم عنوان کنیم که قرار بود سفره جنگ در کشور ما پهن شود که مدافعان حرم کیلومترها آن را از کشور ما دور کردند.

,

شاید باور این نکته برای شما سخت بود واقعاً  تشکر ویژه از رسانه‌های که در این زمینه زحمت کشیدند  چرا حاج قاسم اینقدر محبوب شد چون حاج قاسم بین خود مدافعان حرم محبوبیت خاصی داشت و وقتی حاج قاسم شهید شدند محبوبیت این چندین برابر شد و راه ایشان همیشه ادامه خواهد داشت.

,

 

,

, ,

شما به دیدار حاج قاسم رفتیند و خاطره‌ای دارید که بخواهید بگویید؟

, شما به دیدار حاج قاسم رفتیند و خاطره‌ای دارید که بخواهید بگویید؟, شما به دیدار حاج قاسم رفتیند و خاطره‌ای دارید که بخواهید بگویید؟,

بله، روزی با فرزندم به دیدار حاج قاسم سلیمانی رفتیم که آخرین دیدارمان بود و این دیدار بسیار به خاطر ماند؛ بعد از شهادت حاج قاسم پسرم هم حقیقتاً از استرس و فشاری که به او وارد شده بود راهی بیمارستان شد و خود محمدمهدی گفت که یتیمی رو الان احساس کردم، مادر حاج قاسم به من قول داده بودند که برای عروسی من گلستان شهدا می آید.

,

محمد مهدی دوست دارد که جشن عروسی خود را کنار مزار پدرش بگیرد و همیشه اینطور در ذهنش بود؛ بنده به او امید می‌دادم که ان شالله تا آن موقع امام زمان (عج) ظهور می کنند و حاج قاسم هم برای مراسم شما تشریف میاورند.

,

احساس می کنم بی پدری رو آقا محمد مهدی برای شهادت حاج قاسم متوجه شد و او دوباره یتیم شد چون برای شهادت پدر خوش پنج ساله بود و شاید آنقدر درک از شهادت نداشت اما برای شهادت حاج قاسم خیلی غمگین شد.

,

حاج قاسم از او خواستند که دعا کنید که من شهید بشم و بروم پیش پدرت؛ پس از شهادت حاج قاسم محمدمهدی می گوید که از بعد از شهادت‌ حاج ‌قاسم همیشه می فرماید هیچ موقع برای کسانی که دوستشان دارم دعا نمی کنم که شهید بشوند، دعا می کنم که خودم شهید بشوم و بعد از آن  دنیا  کنار پدر دعا می کنم کسانی رو که دوست دارند شهید بشن شهید بشوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه