اخبار داغ

راز محبوبیت شهید سلیمانی؛

از جبهه مقاومت تا سیل خوزستان/ وقتی حاج قاسم مرد میدان بود

از جبهه مقاومت تا سیل خوزستان/ وقتی حاج قاسم مرد میدان بود
سردار سلیمانی نه تنها در دل مردم جای جای کشورمان به دلیل فداکاری، خدمت خالصانه اش جای داشت، بلکه زبان زد تمام مردم جهان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما، این روزها هرجا می روی حال و هوای فاطمیه با اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی عجین شده است و مردم در عزای مادرشان و سردار دلها به سوگ نشسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

حاجی قاسم که فقط یک نظامی نبود، او مردی با وقار بود که دل خوشی کودکان مظلوم کشور های جنگ زده و فرزندان شهدا را به نشستن پشت میز و صندلی ترجیح می داد؛ مردی آسمانی که هر جا مردم هر کشوری به کمک نیاز داشت فدایی آن مردم مظلوم می شد که عظمت این کارهای سردار و محبوبیت آن، لرزه بر اندام دشمن انداخته بود.

,

از جبهه مقاومت تا سیل خوزستان

, از جبهه مقاومت تا سیل خوزستان, از جبهه مقاومت تا سیل خوزستان,

سردار سلیمانی نه تنها در دل مردم جای جای کشورمان به دلیل فداکاری خدمت خالصانه و شجاعتش جای داشت، بلکه زبان زد تمام مردم جهان بود که تشییع میلیونی پیکر وی نشان دهنده عشق مردم به حاج قاسم بود که سردار دلها نیز نام گرفت.

,

وی عشق شهادت داشت که برای رسیدن به آروزی دیرینه اش همیشه در جبهه های مقاومت و میدان بود تا به آرزویش یعنی شهادت در راه خدا نائل شود.

,

,

, ,

سردار سلیمانی قبل از شهادت بسیاری از مسائل و ویژگی‌های شخصیتی خود را عیان نمی‌کرد و همه تلاشش این بود که آنچه دارد برای خود بماند و شخصیت این شهید گرانقدر نظام اسلامی تا قبل از شهادت یک شخصیت کلی و ناشناخته برای مردم بود.

,

 این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

,

شهید سلیمانی به توطئه های دشمن بصیر بود

, شهید سلیمانی به توطئه های دشمن بصیر بود, شهید سلیمانی به توطئه های دشمن بصیر بود,

حجت الاسلام فیاضی در گفتگو با سبلان ما با بیان اینکه شهید سلیمانی در مقابل توطئه هایی در  منطقه اتفاق می افتاد بصیر بود، اظهار کرد: استراتژی جمهوری اسلامی دفاع از ملت مظلوم دنیا است و قطعا با خروج ذلیلانه آمریکا از خاورمیانه انتقام سخت محقق خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: استکبار با توطئه های و امپراطوری رسانه ای خود در صدد بر اندازی انقلاب هستند و زمانی که به اهداف شوم خود نمی رسند، سرداران و نخبگان جامعه را مورد حملات تروریستی قرار می دهند.

,

شهید سلیمانی الگو جوانان شده است

, شهید سلیمانی الگو جوانان شده است, شهید سلیمانی الگو جوانان شده است,

حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما، باظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، الگوی بسیار مناسبی برای جوانان است چرا که جوانان با شناخت از دوران جوانی و سبک زندگی‌ این شهید بزگوار، او را به عنوان الگوی بسیار مناسب برای خود انتخاب کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه در حقیقت شهادت «سردار سلیمانی»، سبک زندگی مردم را تغییر داد و از سویی به عنوان فرمانده مقاومت جهان، الگوی مناسبی برای دنیا هم شد، افزود: نحوه شهادت این سردار بزرگ، به دنیا نگرش خاصی ارائه کرد و چهره جنایتکاران و استکبار جهانی را بیش از پیش به جهان نشان داد.

,

,

, ,

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه شهادت «سردار سلیمانی» حداقل‌ترین پاداش بود که خداوند متعال نصیبش کرد، اعلام کرد: مصادف شدن هفته بصیرت و سالگرد شهادت «سردار سلیمانی» و همچنین چهلمین روزشهادت شهید «محسن فخری‌زاده» با ایام فاطمیه، بر مبنای کلام حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: «دهه فجر یوم‌الله است»، این ایام نیز به مانند «یوم‌الله» خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: شاید جوانی اعتقاد چندانی به  باور های دینی نیز نداشته باشد اما سبک و سیره زندگی او، این شهید را بعنوان مدافع و قهرمان ملی ایران معرفی کرده و شکوه تشییع پیکر این بزرگوار گواهی آن است.

,

دشتی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نمونه بارز ولایت پذیری بود تاکید کرد: سردار سلیمانی در تمامی سخنرانی ها و دیدار های مردمی ،ولایت پذیری و خدمت به مردم را به مسئولان توصیه می کردند.

,

لزوم تبدیل مکتب سلیمانی به الگوی آموزشی و تربیتی کشور

, لزوم تبدیل مکتب سلیمانی به الگوی آموزشی و تربیتی کشور, لزوم تبدیل مکتب سلیمانی به الگوی آموزشی و تربیتی کشور,

حجت الاسلام حسن باقری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با لقب سردار دلها و شخصیت و چهره بین المللی خود محبوبیت خاصی بین اقشار مختلف مردم ایران و حتی دنیا دارد، اظهار داشت: حاج قاسم مختص به ایران نیست و از اقصی نقاط دنیا و اکثرا کشورهای مسلمان ارق و تعصب خاصی به سید الشهدای مقاومت دارند.

,

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید سیلی سخت غلبه ی نرم افزاری بر هیمنه ی پوچ استکبار زده شود، افزود: گرفتن انتقام خون پاک شهید سلیمانی حتمی و خواست مسلمانان و مردم خاورمیانه است که با شکست نرم افزاری و اخراج آمریکا از منطقه این انتقام سخت محقق خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اصول شش گانه مکتب سلیمانی، گفت: این اصول مکتب شهید سلیمانی باید به الگوی آموزشی و تربیتی کشور تبدیل شود.

,

, ,

وی با بیان اینکه مراکز تربیت معلم و آموزشی محورهای شش گانه مکتب حاج قاسم را بعنوان راهبرد آموزشی قرار دهند، تصریح کرد: اگر معلمان ما بتوانند با فراگیری این اصول دانش آموزانی در مکتب حاج قاسم را تربیت کنند، افرادی امین، مکتبی و ولایتمدار آینده کشور را مدیریت خواهند کرد.

,

حاج قاسم در عمل و شرایط سخت مرد میدان بود و حضور در جبهه های مقاومت، مناطق سیل زده و زلزله زده کشور، برگی از فداکاری های سردار دلها بود.

, حاج قاسم در عمل و شرایط سخت مرد میدان بود و حضور در جبهه های مقاومت، مناطق سیل زده و زلزله زده کشور، برگی از فداکاری های سردار دلها بود., حاج قاسم در عمل و شرایط سخت مرد میدان بود و حضور در جبهه های مقاومت، مناطق سیل زده و زلزله زده کشور، برگی از فداکاری های سردار دلها بود.,

امید است تمام مسئولان کشور با الگو قرار دادن سیره و مکتب حاج قاسم، در مسئولیت خود خالصانه در خدمت ولایت فقیه و مردم باشند و به فکر جمع آوری قدرت و مقام دنیوی نباشند و سعی در کاستن از مشکلات این مرز و بوم داشته باشند.

, امید است تمام مسئولان کشور با الگو قرار دادن سیره و مکتب حاج قاسم، در مسئولیت خود خالصانه در خدمت ولایت فقیه و مردم باشند و به فکر جمع آوری قدرت و مقام دنیوی نباشند و سعی در کاستن از مشکلات این مرز و بوم داشته باشند., امید است تمام مسئولان کشور با الگو قرار دادن سیره و مکتب حاج قاسم، در مسئولیت خود خالصانه در خدمت ولایت فقیه و مردم باشند و به فکر جمع آوری قدرت و مقام دنیوی نباشند و سعی در کاستن از مشکلات این مرز و بوم داشته باشند.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه