اخبار داغ

مدیرکل غله استان زنجان:

سهمیه واحدهای نانوایی‌ در زنجان نیازسنجی می‌شود

سهمیه واحدهای نانوایی‌ در زنجان نیازسنجی می‌شود
ایزدی مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پایش وضعیت نانوایی‌ها در زنجان اجرا می‌شود گفت: بعد از اجرای این طرح و نیازسنجی نانوایی‌ها سهمیه هر واحد تخصیص پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد افزایش تعداد شیفت‌های نانوایی در زنجان اظهار کرد: با افزایش تعداد شیفت در برخی از نانوایی‌ها تا حدودی جلوی تشکیل صف‌های طولانی گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه در شهرک‌های اقماری نیز نانوایی‌های دو شیفته در نظر گرفته شده است افزود: اگر مشکلاتی در شهرک‌های اقماری وجود دارد باید احصا شده تا برنامه‌ریزی لازم اتخاذ شود.

,

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید براینکه وضعیت نانوایی‌های استان زنجان در حال پیگیری است عنوان کرد: قرار است این پیگیری‌ها تا پایان دی ماه نهایی شود.

,

وی با اشاره به اینکه براساس این پایش سهمیه واقعی هر نانوایی‌ مشخص می‌شود عنوان کرد: بعد از اینکه طرح پایش اتمام شد نیاز هر واحد مشخص شده و اختصاص می‌یابد و تخصیص سهمیه‌ها نیز واقعی‌تر و عادلانه‌تر اتفاق می‌افتد.

,

ایزدی در مورد جلوگیری از تخلفات فروش سهمیه آرد توسط برخی از واحدهای نانوایی در زنجان ابراز کرد: بازرسی‌ها از طرف اداره غله و سازمان صمت به صورت مستمر انجام می‌شود و اگر چنین تخلفاتی محرز شود طبق قانون برخورد لازم انجام خواهد شد.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ساعت‌های کاری نانوایی‌ها مشخص نیست ابراز کرد: ساعت‌های کاری نانوایی‌ها باید از طرف اتحادیه‌ها ابلاغ و تعیین شود.

,

مدیرکل غله استان زنجان در ادامه همچنین در مورد تخصیص سهمیه آرد به روستاهای استان زنجان افزود: روستاهایی که فاقد نانوایی‌ هستند سهمیه‌ها براساس جمعیت به خانوارها تخصیص می‌یابد که این اقدام در استان انجام شده است.

,

وی با تاکید براینکه اگر در هر شهرستانی هم از لحاظ آرد مشکلاتی هم باشد از طریق فرمانداران و بخشداران احصا شده و به شرکت غله اعلام می‌شود ادامه داد: بعد از بررسی موارد احصا شده براساس سهمیه بندی سهمیه آرد در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد.

,

ایزدی با تاکید براینکه سهمیه هیچ نانوایی در استان زنجان کم نشده و حتی سهمیه برخی از نانوایی‌ها افزایش یافته است عنوان کرد: سرانه مصرف آرد در استان بالاتر از نیاز استان است و به لحاظ آرد نیز هیچ کمبودی در استان زنجان وجود ندارد و به مقدار نیاز استان و حتی بیشتر از نیاز استان ذخیره آرد در استان داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه