اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

مدعیان مبارزه با تروریسم سردار سلیمانی را قهرمان خود بدانند/ مقابله با کج‌فهمی دینی بالاترین مقام شهادت است

مدعیان مبارزه با تروریسم سردار سلیمانی را قهرمان خود بدانند/ مقابله با کج‌فهمی دینی بالاترین مقام شهادت است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اروپا و آمریکا باید مجسمه سردار سلیمانی را بعنوان قهرمان مبارزه با تروریسم بسازد نه اینکه مبارز را شهید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید حسن عاملی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به نقش موثر شهید سلیمانی در مبارزه به تروریسم، ظهار داشت: در روزهایی که شایعه  فرار بشار اسد از سوریه پخش می شد، سردار سلیمانی اسد را به پخش زنده تلوزیون برد تا روحیه به اردوی مقاومت سوریه بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: چون پیشروی داعش بصورت زمینی بود روسیه عملا با حملات هوایی نمی توانست کار بجایی ببرد،  در این شرایط حاج قاسم بود با نیروهای زمینی جلوی تکفیری ها ایستاد و منطقه را از وجود آنها پاکسازی کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اگر فداکاری های شهید سلیمانی نبود با سقوط سوریه، نوبت به عراق می رسید و نقشه شوم منفجر کردن  و از بین بردن قبور متبرک ائمه اطهار(ع) توسط داعشی ها انجام می گرفت.

,

 امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ممکن بود با پیشروی های داعش در کشورهای عربی، لشکری عظیم تروریست ها از مرزها وارد ایران میشد و حمام خون در خیابان های کشور به راه می افتاد، ابراز داشت: وهابیت به قدری کینه شیعه کشی در ایران دارد که با عبور از مرزها و محلق شدن داعشی های اندک وطنی به آنها، فاجعه ای عظیمی در کشور رخ می داد.

,

آیت الله عاملی بیان کرد: با روندی که داعشی ها از سوریه و عراق آغاز کرده بودند، اگر درایت و مدیریت سردار سلیمانی در جبهه مقاومت نبود، در کمترین زمان کشورهای خاورمیانه را بدست می گرفتند و در این صورت با تشکیل یک ارتش قدرمند داعشی، اروپایی ها و آمریکای مدعی نیز در مقابل آنها عاجز می ماندند.

,

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا باید مجسمه سردار سلیمانی را بعنوان قهرمان مبارزه با تروریسم بسازد نه اینکه اینکه این مبارز را شهید کند، تاکید کرد: آمریکا اگر واقعا با تروریسم مخالف است باید دست حاج قاسم را می بوسید که در مقابل نیروی رعب انگیز و خون خواری مثل داعش ایستاد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: داعش نمود وهابیت است و با حرکت های وحشیانه خود نشان داد که هیچ کاری از آنها بعید نیست و بفکر چه اقداماتی در جهان اسلام هستند.

,

 امام جمعه اردبیل با بیان اینکه سردار سلیمانی در راه مبارزه با کج فهمی دینی شهید شد، تصریح کرد: در روایات آمده است که مقام همه شهدا یکسان نیست و شهیدی مقام والاتر دارد که در راه مبارزه با کسانی که دچار کج فهمی دینی هستند، شهید شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه