اخبار داغ

مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان:

کشت گیاهان دارویی در لرستان برای ۴۵ هزار نفر شغل فراهم می‌کند

کشت گیاهان دارویی در لرستان برای ۴۵ هزار نفر شغل فراهم می‌کند
حسنی مقدم گفت: تحقق برنامه ١٠ ساله توسعه کشت گیاهان دارویی ۴۵ هزار شغل در استان لرستان ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، اسفندیار حسنی مقدم اظهار داشت: در زمینه کشت گیاهان دارویی برنامه ‌ای تدوین شده که براساس آن طی ۱۰ سال ۱۸ هزار هکتار گیاه دارویی در استان کشت شود که سهم هر شهرستان مشخص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در صورت اجرایی شدن این برنامه ۴۵ هزار شغل ایجاد می‌شود که فرصتی برای توسعه کشت گیاهان دارویی و ایجاد اشتغال در استان است.

,

مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که اجرای این برنامه نیازمند ٣٠٠ میلیارد تومان هزینه است گفت: به طور متوسط هر سال ٣٠ میلیارد تومان باید برای این برنامه هزینه شود.

,

حسنی مقدم با اشاره به راه اندازی گاوداری۳۰ هزار راسی در نورآباد افزود: این گاوداری توسط شستا در حال راه اندازی بوده که با بهره برداری از آن، اشتغال خوبی ایجاد می شود.

,

وی بیان کرد: متاسفانه ادارات در حوزه سرمایه‌گذاری عملکرد خوبی ندارند در حالی که ما به سرمایه‌گذاران اعلام کرده‌ایم فضا و بستر برای حضور آنها فراهم است.

,

مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: باید شرایط را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم که این کار علاوه بر ایجاد اشتغال، تولید و توسعه را به همراه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه