اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

تبعات جبران ناپذیر فاصله طبقاتی در حاشیه شهرهای اردبیل/ثبت بین المللی حق آبه ارس مانع دست درازی دیگر کشورها می شود

تبعات جبران ناپذیر فاصله طبقاتی در حاشیه شهرهای اردبیل/ثبت بین المللی حق آبه ارس مانع دست درازی دیگر کشورها می شود
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به وضعیت بحرانی آب در دشت اردبیل و سایر مشکلات در این حوزه، گفت: اگر ثبت بین‌المللی حق‌آبه ارس را داشته باشیم، هیچ کشوری نمی تواند به این حق دست‌درازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  سبلان ما ، در دیدار عصر امروز مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه در اردبیل آیت الله سید حسن عاملی اظهار داشت: به‌رغم اقدامات مهم انجام گرفته هنوز برای برآورده شدن بسیاری از نیازها و انتظارات مردم کشور به خصوص استان اردبیل جای کار بسیار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت مرز طولانی در استان و جذب سرمایه‌گذاری خارجی تاکید کرد و افزود: نمایندگان استان در این ارتباط می‌توانند اقدامات مطلوب و موثری انجام دهند.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اختصاص منابع مالی حاصل از مالیات اخذ شده از فعالیت شرکت های صنعتی، عمرانی و اقتصادی در استان به خود استان اردبیل ضرورت دارد و از نمایندگان استان انتظار می رود به این امر مهم ورود پیدا کنند.

,

وی تصریح کرد: احداث شهرک صنعتی مشترک با جمهوری آذربایجان با توجه به گشایش های رخ داده در مرز، می‌تواند ظرفیت های بالقوه‌ای در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی استان ایجاد می کند.

,

امام جمعه اردبیل وی با اشاره به وضعیت بحرانی آب در دشت اردبیل و سایر مشکلات در این حوزه، گفت: اگر ثبت بین‌المللی حق‌آبه ارس را داشته باشیم، هیچ کشوری نمی تواند به این حق دست‌درازی کند.

,

آیت الله عاملی  وضعیت حاشیه شهرهای بزرگ به‌ خصوص اردبیل را به هیچ وجه برازنده جامعه اسلامی ندانست و گفت: این فاصله طبقاتی بایستی با برنامه ریزی دقیق و اصولی مرتفع شود چرا که تبعات جبران ناپذیری دارد و بایستی برای ساماندهی این مناطق با استفاده از الگوهای موفق بین‌المللی اقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه